چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

مختاری خبر داد؛

افزایش هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز در تهران

تهران رسانه | هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز در ۱۱ نقطه شهر تهران و مناطق حاشیه‌ای اجرا شده است.

افزایش هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: امروز هزار و ۵۰۰ هکتار از کمربند سبز پایتخت به بهره‌برداری می‌رسد.

علی محمد مختاری با بیان اینکه امروز هزار و ۵۰۰ هکتار در قالب طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، گفت: در سال گذشته نیز بنابر دستور شهردار تهران هزار و ۲۵۰ هکتار توسط رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ هکتار در ۱۱ نقطه شهر تهران و مناطق حاشیه‌ای اجرا شده است، گفت: در طول ۶ ماه روزانه بیش از هزار و ۴۰۰ نفر از نیروهای کارگر فضای سبز توسعه جنگل کاری را انجام داده‌اند.

او با اعلام اینکه برای توسعه و اجرای این هزار و ۵۰۰ هکتار ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بود، یادآور شد: با بهره‌برداری که امروز صورت می‌گیرد، از طرح ۵۰ هزار هکتاری کمربند سبز تهران ۴۶ هزار و ۶۰۰ هکتار اجرایی می‌شود.

توزیع ۱۰۰ هزار نهال بین شهروندان

مختاری همچنین تصریح کرد: بر اساس دستور شهردار تهران در سال آینده ۲ هزار هکتار توسعه جنگل‌کاری در دستور کار قرار دارد و برنامه ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۳ طرح ۵۰ هزار هکتاری به نتیجه برسد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از توزیع ۱۰۰ هزار نهال بین شهروندان تهرانی در طول هفته درختکاری خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ درخواست خود را ثبت و نهال مورد نظر را از طریق ۱۲۳ ناحیه شهرداری تهران دریافت کنند.

او با بیان اینکه نهال‌های توزیعی در ۲ گونه مثمر و غیرمثمر پیش بینی شده است، گفت: تعداد گونه‌های مثمر بیشتر بوده و ۱۰ گونه شامل انواع میوه‌ها در نظر گرفته شده که برای کاشت در منازل شهروندان اهدا خواهد شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت