چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پرند رسانه؛

اجرای ۶ هکتار جنگل کاری در شهر پرند

تهران رسانه | از سال گذشته تا کنون ۶ هکتار جنگل‌کاری در شهر پرند اجرا شده و برای آینده نزدیک نیز سه بوستان به مساحت سه هکتار پیش بینی شده‌است.

اجرای ۶ هکتار جنگل کاری در شهر پرند

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار رباط کریم گفت: از سال گذشته تا کنون ۶ هکتار جنگل‌کاری در شهر پرند اجرا شده و برای آینده نزدیک نیز سه بوستان به مساحت سه هکتار پیش بینی شده‌است.

امید احمدی روز سه شنبه در آئین کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری که به همراه کودکان اوتیسمی بابیان اینکه ایجاد و توسعه فضای سبز در شهرپرند یکی از مطالبات مهم شهروندان است، اظهار داشت: در همین راستا شرکت عمران پرند ۴۰ هکتار فضای سبز در شهر پرند اجرا کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبیعت میراثی گرانبها است که به همه انسانها تعلق دارد، توسعه و نگهداشت آن بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی افزود:با نگاه خوب شرکت عمران و شهرداریهای شهرستان و کمک متولیان امر انصافاً اقدامات خوبی انجام شده و در جهت تداوم آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

احمدی ادامه داد: فضای سبز و طبیعت مهمترین موولفه و ابزار زیبایی هر شهر و بقای بشری است، کاشت نهال و ایجاد فضای سبز باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و همه آحاد جامعه نسبت به حفظ فضای سبز و منابع طبیعی احساس مسئولیت داشته باشیم.

این مسئول یادآور شد: ما با این حرکت فرهنگی خواستیم به جامعه بگوییم که فرزندان اوتیسمی بی آزارند و اینگونه برنامه های فرهنگی می تواند شناخت جامعه را از این کودکان افزایش داده و نگاه مثبت مردم را برانگیزد.

وی گفت: نقش انجمن های مردم نهاد و گروه‌های حامی محیط زیست در تحقق و گسترش فضای سبز و ترویج فرهنگ درختکاری بسیار مهم است تا بتوانیم فضای سبز شهرمان را افزایش دهیم و اهمیت به درخت و درختکاری را در بطن جامعه نهادینه کنیم.

در یک اقدام فرهنگی کودکان مبتلا به اوتیسم به همراه فرماندار رباط کریم به کاشت نهال و آبیاری آن پرداختند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت