نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

اصناف رسانه؛

قیمت شیرینی شب عید هم گران شد

تهران رسانه | التهابات در بازار بويژه نوسانات نرخ ارز باعث رشد قيمت همه کالاها شده است و قنادي ها هم برای اينکه بتوانند فعاليت‌شان را ادامه دهند قيمت‌ها را افزايش داده‌اند.

قیمت شیرینی شب عید هم گران شد

به گزارش تهران رسانه ؛ رئيس اتحاديه دارندگان قنادي، شيريني‌فروشي و کافه قنادي تهران درباره افزايش قيمت شيريني در بازار شب عيد گفت: التهابات اخير در بازار بويژه نوسانات نرخ ارز باعث رشد قيمت همه کالاها شده است و قنادي‌ها هم براي اينکه بتوانند فعاليت‌شان را ادامه دهند قيمت‌ها را تا حدودي افزايش داده‌اند.

علي بهره‎مند، رئيس اتحاديه دارندگان قنادي، شيريني‎فروشي و کافه قنادي تهران درباره افزايش قيمت شيريني در بازار شب عيد گفت: هر ساله فروش شيريني در سه چهار روز پايان سال آغاز مي شود و اغلب هم قنادي‎ها در اين ايام و براي نوروز سرشان شلوغ مي‎شود و براي امسال هم اميدواريم اين صنف فروش خوبي داشته باشد. البته با توجه به گراني هاي اخير که در همه کالاها شاهد آن بوديم، قيمت شيريني هم تا حدودي بالا رفته است.

وي با بيان اينکه قدرت خريد مردم کمتر از قبل شده است، افزود: مسلما افزايش قيمت ها در بخش مواد اوليه پخت شيريني و مصادف شدن نوروز يا ماه رمضان تاثير خود را بر اين بازار خواهد گذاشت.

بهره‎مند در پاسخ به اين پرسش که چرا قيمت ها نسبت به سال قبل تغيير کرده و افزايش داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قيمت مواد اوليه پخت شيريني بسيار بالا رفته است و در نتيجه محصول نهايي هم گران مي شود و قنادي ها هم ناچارند قيمت شيريني را تغيير دهند.

رئيس اتحاديه دارندگان قنادي، شيريني فروشي و کافه قنادي تهران با اشاره به نوسانات نرخ ارز و رشد قيمت دلار گفت: اين التهابات در بازار باعث رشد قيمت همه کالاها شده است و قنادي ها هم براي اينکه بتوانند فعاليت شان را ادامه دهند قيمت ها را تا حدودي افزايش داده اند.

رئيس اتحاديه دارندگان قنادي، شيريني فروشي در پاسخ به اين پرسش که چند درصد از مواد اوليه پخت شيريني وارداتي است، افزود: حدود ۷۰ درصد از اين محصولات براي پخت شيريني وارداتي است و اصلا ارز نيمايي هم به صنف ما تعلق نمي گيرد و هيچ گونه سوبسيد و نرخ دولتي هم براي صنف قنادي ها در نظر گرفته نشده و همه اقلام را با ارز آزاد خريداري مي کنيم.

قنادي ها بر اساس کيفيت موادي که به کار مي برند نرخ گذاري مي کنند

رئيس اتحاديه دارندگان قنادي، شيريني فروشي و کافه قنادي تهران در پاسخ به اين پرسش که چرا قنادي هاي مختلف نرخ هاي متفاوتي را براي يک مدل شيريني اعلام مي کنند نيز گفت: اين موضوع طبيعي است زيرا با توجه به مواد اوليه و کيفيتي که هر کدام از قنادي ها براي پخت شيريني ها به کار مي برند اين نرخ گذاري ها هم متفاوت انجام مي شود البته آناليز مواد مصرفي در پخت شيريني حتما بايد مورد تاييد اتحاديه قنادي و شيريني فروشي باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت