چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

نکاتی که قبل از سفر به دبی باید بدانید

تهران رسانه | اگر شما قصد سفر به دبی را دارید، بهتر است برخی نکات را درباره این مقصد پرطرفدار بدانید، پس با ما در این مطلب همراه ما باشید.

نکاتی که قبل از سفر به دبی باید بدانید

یکی از جذاب ترین مقاصدی که در تعطیلات نوروز و حتی بهار می‌توانید به آن سفر کنید، دبی است. قطعا خودتان این روزها در مورد توسعه و جذابیت های شهر دبی زیاد شنیده اید. این شهر در مدت کوتاهی توانست به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شود. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، بهتر است برخی نکات را درباره این مقصد پرطرفدار بدانید، پس همراه ما باشید.

بهترین زمان برای سفر به دبی

دبی به واسطه موقعیت جغرافیایی که دارد، دارای آب و هوایی گرم و خشک است که در بیشتر روزهای سال دمای 30-40 درجه را تجربه می‌کند. از این رو تابستان ها دبی از همیشه خلوت تر خواهد بود و شما با هزینه ای بسیار کمتر می‌توانید سفری اقتصادی به دبی داشته باشید. اما اگر گرما و رطوبت دبی آزارتان می‌دهد، بهتر است پاییز، زمستان و یا بهار (اواسط اردیبهشت ماه) را که بهترین زمان برای سفر به دبی از نظر آب و هوایی محسوب می‌شود، برای سفر انتخاب کنید.
اگر هم به خرید در این شهر علاقه دارید، باید جشنواره زمستانی دبی که در ژانویه (دی ماه) برگزار می‌شود یا تابستان که به دلیل گرما، دبی وارد جشنواره تابستانی برای جذب گردشگران می‌شود را برای سفر انتخاب کنید.

مدارک مهم برای سفر به دبی

دبی از آن مقاصد گردشگری به حساب می‌آید که باید پیش از سفر نسبت به ویزای دبی اقدام کنید. ویزاهای دبی شامل ویزای توریستی، ویزای درمانی، ویزای ترانزیت دبی و ویزای کوتاه مدت ۱۴ روزه با اهداف تجاری می‌شود. برای دریافت ویزا حتما باید اسکن رنگی از شناسنامه ،کارت ملی و پاسپورت، بیمه نامه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت هواپیما و عکس سه در چهار را به سفارت ارائه دهید. پس از دریافت ویزا و خرید بلیط هواپیما، نوبت به رزرو هتل و دریافت واچر است که باید آن را همراه خود داشته باشید. پاسپورت و کارت ملی را هم فراموش نکنید.

پول رایج امارات

درهم، پول رایج در امارات است که یکی از باارزش ترین پول های دنیا به حساب می‌آید. بهتر است پیش از سفر به دبی مقدار کافی درهم به همراه خود داشته باشید. اسکناس های دبی به صورت 5، 10، 20، 50، 100، 500 و 1000 درهمی هستند.

آشنایی با آداب و رسوم دبی

دبی یکی از شهرهای بادیه نشین به شمار می‌آید که تمدن باستانی آن امروزه در زندگی مردم این شهر به خوبی مشهود است. اسب دوانی، شترسواری و مسابقات گلف از مهم ترین ورزش های دبی محسوب می‌شود که شهرتی جهانی دارد. به یاد داشته باشید که در این شهر مردان نباید به زنان خیره شوند و یا از آنها تعریف کنند. دست دادن با دست راست، از آداب احوال پرسی در دبی به شمار می‌آید. خانواده در فرهنگ دبی ارزش خاصی دارد و از آنجایی که از قدیم به صورت قبیله‌ای زندگی می‌کردند، ازدواج با افراد خارج از قبیله خیلی مرسوم نیست و معمولا خانواده ها برای ازدواج فرزندشان تصمیم گیری می کنند.

آشنایی با هزینه بلیط و هتل

هتل های دبی با معماری و طراحی که دارند، شما را شگفت زده خواهند کرد. با مسافرت به دبی این فرصت را دارید تا در یکی از هتل های هفت ستاره جهان، برج العرب، اقامت داشته باشید. این هتل در سال 1999 و در فاصله 280 متری ساحل جمیرا تاسیس شد که از طریق یک پل به ساحل وصل می‌شود. امکانات و خدماتی که در این هتل تجربه می‌کنید، به قدری لوکس و زیبا هستند که آن را در هیچ یک از هتل های جهان نمی‌توانید امتحان کنید. البته این هتل جز هتل های گرانقیمت جهان به حساب می‌آید.
اما برای اقامت در دبی هتل های پنج و چهار ستاره خوبی و باکیفیتی وجود دارند که همه آنها مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده اند که از هیچ امکانی برای گردشگران دریع نمی‌کنند. از بهترین هتل های پنج ستاره که می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید می توان به هتل جی دبیلو ماریوت مارکوییس دبی JW) Marriott Marquis Hotel Dubai)، هتل سوئیسوتل الغریر (Swissotel Al Ghurair) و هتل کرون پلازا دیره دبی (Crowne Plaza Dubai Deira). از بین هتل های چهار ستاره هم می‌توان به هتل هیلتون گاردن این مال آف امارات دبی (Hilton Garden Inn Dubai Mall Of The Emirates) و هتل هالیدی این بر دبی (Holiday Inn Bur Dubai) اشاره کرد.
اگر هم به دنبال هتل هایی با قیمت ارزانتر هستید، می‌توانید هتل های سه ستاره، دو ستاره و یا هاستل که لیستی کامل از آنها را در بخش هتل خارجی فلای تودی مشاهده کنید.

خرید بلیط دبی با ارزانترین قیمت در فلای تودی

دبی برای هر سنی از کوچک گرفته تا بزرگ، جذابیت خاصی دارد. تفریحات دبی نظیر پارک های آبی، اسکای دایوینگ، ورزش ها وتفریحات آبی، حتی مراکز خرید دبی، همگی بهترین نوع خود، در دبی هستند. برای خرید بلیط هواپیما دبی کافی است، وارد سایت فلای تودی شوید. در این سایت می توانید بلیط هواپیما دبی را از میان معتبرترین ایرلاین ها و با متنوع ترین قیمت ها خریداری کنید. فلای تودی امکان خرید بلیط هواپیما از میان 900 ایرلاین معتبر را فراهم آورده است. با توجه به این تنوع گسترده به راحتی می‌توانید بلیط موردنظر خود را خریداری کنید. با استفاده از تقویم قیمتی در این سایت می‌توانید ارزانترین پرواز پیرامون تاریخ انتخابی را مشاهده کنید. حتی با ثبت نام در سایت و فعال کردن آخرین نرخ تغییرات، هر تغییری در قیمت بلیط بلافاصله برایتان پیامک یا ایمیل می شود. پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی نیز در تمام مراحل پاسخگوی سوالات و مشکلات خواهد بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت