نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

قدس رسانه؛

فعالیت ۳۰ هزار ورزشکار در شهرستان قدس

تهران رسانه | شهرستان قدس حدود ۳۰ هزار ورزشکار دارد که این امر به نوعی بیانگر علاقه شهروندان به این حوزه است.

فعالیت ۳۰ هزار ورزشکار در شهرستان قدس

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار شهرقدس گفت: این شهرستان حدود ۳۰ هزار ورزشکار دارد که این امر به نوعی بیانگر علاقه شهروندان به این حوزه است، بنابراین تمام اقدامات حوزه ورزش به پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر خواهد شد.

وحید گلی کانی در نشست با فعالان حوزه فوتبال شهرستان قدس بر احصای مشکلات حوزه فوتبال تاکید کرد و اظهار داشت: توجه به ورزش شادابی و نشاط جامعه به خصوص نسل جوان را در پی خواهد داشت.

وی در این دیدار با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خاطرنشان کرد: می‌بایست نسبت به معرفی ظرفیت‌های حوزه ورزش در راستای آشنایی شهروندان اقدام کرد و باتوجه به مغفول ماندن بعضی از امکانات در شهرستان می‌توان از ظرفیت‌ بخش خصوصی به منظور استفاده ورزشکاران به خصوص فوتبالیست‌ها بهره برد.
این مسئول افزود: اداره ورزش به عنوان متولی این حوزه نسبت به شناسایی ظرفیت‌های مغفول مانده و احصای مشکلات حوزه فوتبال با شنیدن دغدغه‌های ورزشکاران فعالیت کند و نشست بعدی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ابتدای سال آتی برگزار تا موضوعات به صورت تخصصی‌تری بررسی شود.
فرماندار شهرستان قدس ادادمه داد: ۲۸ مدرسه فوتبال در شهرستان مشغول به فعالیت است اما تعدادی از مجوزهای لازم برخودار هستند بنابراین به منظور جلوگیری از مشکلات باید نسبت به کسب مجوز فعالیت تا تمام اقدامات به صورت ضابطه‌مند انجام شود.
گلی کانی اضافه کرد: وجود اختلاف باعث اشکال در سایستگذاری‌های مربوطه می‌شود بنابراین اختلافات رفع تا تصمیم‌گیری‌های لازم به نحو احسنت اجرائی شود، همچنن یکی از دغدغه‌های ما نیز استفاده مردم بومی شهرستان از امکانات حوزه ورزش و اقداماتی نیز در این راستا انجام شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت