نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

بانوان رسانه؛

ساختارمندی تشکیلات حوزه بانوان در استان تهران

تهران رسانه | اندازه‌گیری جایگاه رفیع زنان در تراز انقلاب، نیازمند تشکیلاتی از جنس زنان است که در این زمینه ساختارمندی تشکیلات حوزه بانوان در استان تهران اهمیت دارد.

ساختارمندی تشکیلات حوزه بانوان در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران گفت: اندازه‌گیری جایگاه رفیع زنان در تراز انقلاب، نیازمند تشکیلاتی از جنس زنان است که در این زمینه ساختارمندی تشکیلات حوزه بانوان اهمیت دارد.

علیرضا فخاری بعد از ظهر شنبه در جلسه با مشاورین و مسئولین بانوان فرمانداری‌های استان که با حضور کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، زهره جعفری مدیرکل زنان و خانواده استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس با حضور همراه با شور و شعور مردم برگزار شد و سهم خواهران در این راهپیمایی مشهود بود.

وی ادامه داد: هویت‌بخشی به مقام شامخ زنان در انقلاب اسلامی شکل گرفت و اکنون جریان‌های معاند تلاش می‌کنند این وجه قالب را از زنان بگیرند.

استاندار تهران عنوان کرد: نقش مهم و مؤثر زنان در هدایت، راهبری و همراهی انقلاب بر کسی پوشیده نیست و تبلور نگاه امام خمینی (ره) به زن بر این مبنا که از دامن زن به معراج می‌رود، حکایت از جایگاه رفیع به زنان دارد.

فخاری سپس با اشاره به اهمیت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: انسان‌سازی برای آینده انقلاب و آماده‌سازی تمدن اسلامی بر اساس تربیت مادران شکل می‌گیرد و زیرساخت‌های اصلی برای تربیت نسل آینده بر عهده زنان است.

وی بیان کرد: ایجاد روابط صحیح و منطقی در میان زنان برای اندازه‌گیری جایگاه رفیع زنان در تراز انقلاب، نیازمند تشکیلات از جنس زنان است که در این زمینه جایگاه حوزه بانوان به عنوان مشاور باید فراتر از مشاور باشد.

استاندار تهران افزود: جریان هدف حوزه زنان متکثر و متنوع است که باید برنامه درستی برای همه افراد داشته باشیم و با دانش لازم، سعه صدر، تعاملات درست و ساختار درست با حلقه‌ها و تشکل‌های مردمی ارتباط برقرار کنند.

فخاری در ادامه خاطرنشان کرد: متانت، قدرت، جایگاه زن و اعتقاد دینی ما از حجاب است، توجه به حجاب درونی و خودسازی یکی از اساسی‌ترین اقدامات است؛ تحکیم خانواده و جوانی جمعیت صرفاً در قالب کارهای تبلیغی شکل نمی‌گیرد و باید ساختارها را آماده کرد.

وی اظهار داشت: تمرکز بر راهکارهای مردمی اهمیت دارد تا با تربیت، رفتار درست و آموزش صحیح سطح مقاومت را در جامعه بالا برد و این هم از درون خانواده و زنان شروع می‌شود.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد خرد خانواده‌ها گفت: در حوزه مشاغل بانوان یک نگاه جدید نیاز است و نیازمند عقبه علمی و پژوهشی هستیم، همچنین آینده‌پژوهی در حوزه زنان حائز اهمیت است.

در ادامه نیز جعفری با اشاره به برنامه حوزه بانوان در سال جدید بر اهمیت پیگیری کارگروه‌های حوزه بانوان و پیشبرد آموزش در این حوزه تاکید کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت