چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

رحمانی اظهار کرد؛

بازار کم نوسان و کم معامله طلا از ابتدای سال جدید

تهران رسانه | از مهمترین دلایل نوسانات کم در بازار طلا و جواهر می‌توان به عواملی چون ثبات قیمت نسبی دلار، کمتر شدن میل به معامله بین همکاران و تقاضای کمتر مردم به دلیل ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

بازار کم نوسان و کم معامله طلا از ابتدای سال جدید

به گزارش تهران رسانه ؛ امیربهادر رحمتی در گفتگوی اول خود درسال جدید با تهران رسانه گفت؛ ضمن تبریک سال نو و آرزوی بهترین اتفاقات برای مردم، در مدت اخیر شاهد نوسانات کمتری در بازار طلا و جواهر بوده ایم.از مهمترین دلایل آن می‌توان به عواملی چون ثبات قیمت نسبی دلار، کمتر شدن میل به معامله بین همکاران و تقاضای کمتر مردم به دلیل ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

وی افزود: بازارساز تحت تاثیر شدید عوامل بیرونی از جمله اخبار داخلی و خارجی می باشد.به همین دلیل منتظرند تا ببینید چه اخبار جدیدی در راه است تا همسو با این اخبار شکل و شمایل جدید بازار را رصد کنند.از جمله مهمترین اخبار داخلی خبرهای حول و حوش محور بنزین و افزایش قیمت آن میباشد‌.دولتی ها اگرچه بطور قاطعانه اعلام کردند که افزایش قیمتی در کار نیست اما خبرهای حاکی از جمع آوری کارت سوخت جایگاه ها،سهمیه های جدبد و.... نشان می‌دهد مانند دوره های قبل اتفاقات جدیدی در راه است.

این کارشناس طلا و جواهر ادامه داد:همچنان اعتقاد دارم یکی از بهترین سرمایه گذاری ها برای مردم ،سرمایه گذاری در بازار طلا،سکه و ارز میباشد.بنظر می‌رسد امسال اونس جهانی که یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار درقیمت طلا میباشد بارها نوسان داشته باشد که بیشتر روند صعودی دارد.لذا باتوجه به افزایش قیمت دلار بنظر میرسد که رکورد طلای ۳میلیون تومانی سال قبل به راحتی در دسترس خواهد بود.
یکی از مهترین دلایلی که مردم در تمامی بازارها ضرر می‌کنند کم طاقتی و میل به سود در بازه زمانی کوتاه مدت است.
بنظر میرسد با افزایش روند شاخص بورس،مردم ترغیب شوند که در کف نرخ ازبازار خارج شوند و به سمت بازار بورس حرکت کنند و متاسفانه آنجا هم در سقف ورود میکنند و بعد ازنزولی شدن روند بازهم بخشی از سرمایه خود را از دست بدهند.به همین دلیل مردم توجه داشته باشند حتما با برنامه ریزی عمل کرده او معاملات هیجانی دوری کنند.

رحمتی در پایان افزود:حفظ سرمایه در شرایط کنونی باید مهمترین هدف مردم باشد .از این رو به مردم توصیه می‌کنم همه ی سرمایه خود را در هیچ بازاری سرمایه گذاری نکنند‌ و فقط بخشی از سرمایه مازادشان را به این امر اختصاص دهند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت