چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

به روز ترین قیمت محصولات مفتولی در حصارآنلاین

تهران رسانه | چنانچه به دنبال خرید انواع محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی از فروشگاهی معتبر و شناخته شده هستید می توانید به وب سایت حصار آنلاین مراجعه نمایید.

به روز ترین قیمت محصولات مفتولی در حصارآنلاین

از زمان های دور تا کنون همواره یکی از اصلی ترین و پر اهمیت ترین دغدغه‌های انسان‌ها محافظت از اموال، زمین‌ها و املاک خود بوده ‌است؛ یکی از بهترین روش ها برای دستیابی به چنین هدفی حصارکشی و یا فنس کشی می باشد که از محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان برخوردار است. به طور معمول ساخت دیوار های آجری برای محدودسازی سازی شخصی یک ملک، به منظور جلوگیری از ورود غریبه‌ها و حیوانات، کاری بسیار پرهزینه و زمان‌بر است؛ بخصوص در مواقعی که محیط پیرامونی منطقه مورد نظر بسیار گسترده و دارای ارتفاع باشد. در چنین مواردی استفاده از فنس یا حصار جایگزین خوبی برای دیوار های آجری خواهد بود. که به این فرایند اصطلاحا فنس کشی می گویند. هزینه پایین، مقاومت بالا و نصب سریع و آسان به عنوان مهم ترین مزیت های استفاده از فنس شناخته می شود. در فضاهایی با ارتفاع زیاد می توان از فنس کشی حتی در ارتفاع های بالای سه متری به راحتی استفاده کرد. کاربرد فنس در حصارکشی دور باغ‌ها، ویلاها، زمین‌های کشاورزی و محدوده‌های نظامی، بسیار متداول بوده و در کشور ما نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

قیمت فنس

قیمت فنس

در میان انواع توری های فلزی فنس یا توری حصاری از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین آن ها در بازار به شمار می آیند. برای تولید آن ها مفتول گالوانیزه گرم با روکش PVC به صورت زیگزاکی بافته می شود. از اصلی ترین ویژگی های این نوع توری فلزی می توان مقاومت بالا در برابر رطوبت، بافت منعطف، امنیت مطلوب، طول عمر زیاد و قابلیت نصب در انواع زمین‌ها به‌خصوص زمین‌های شیب‌دار را نام برد. انواع رول‌های این نمونه از توری‌ها، بنا به درخواست مشتری با طول ۵ تا ۲۵ متر و درعرض ۵۰ سانتی‌متری تا ۴ متر به بازار عرضه می‌شوند که تغییر در ابعاد آن‌ها در میزان قیمت فنس تاثیر بسزایی خواهد داشت. توری‌های حصاری زنجیری که به‌دليل نوع بافت خود به این نام شهرت دارند، در مکان‌هایی مانند فرودگا‌ه‌ها، مناطق نظامی، فضاهای ورزشی، قفس حیوانات و مرزبندی املاک به کار برده می شوند. به منظور بالاتر بردن مقاومت این نوع توری برای کاربرد های خاص مفتول گالوانیزه را با روکشی از جنس PVC می پوشانند. ضخامت مفتول گالوانیزه برای تولید توری حصاری بین 2 تا 3 میلی متر است. و نوع مفتول گالوانیزه استفاده شده در ساخت این محصول در تعیین قیمت توری حصاری بسیار تاثیر گذار است. همانطور که گفته شد توری حصاری یا فنس از مفتول گالوانیزه تولید می شود از این رو در ادامه به معرفی این مفتول خواهیم پرداخت.

قیمت توری حصاری

قیمت مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه در میان انواع محصولات مفتولی از پر کاربردترین آن ها می باشد. زیرا این محصول در موارد مختلفی خواه به عنوان مواد اولیه برای تولید محصولات دیگر و خواه به صورت مصرف مستقیم به کار برده می‌شود. در حالت کلی می توان گفت تمامی انواع مفتول ها از مهم ترین مصالح ساختمانی هستند که در ساختمان‌سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. سیم مفتول گالوانیزه از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. از این رو علاوه بر ایجاد امنیت در صنایع مختلف نیز کاربرد فراوانی دارد. به عنوان مثال از مفتول گالوانیزه در تولید انواع توری‌ها از جمله فنس، توری گابیون و... استفاده می شود. برای استعلام جدیدترین قیمت مفتول گالوانیزه با حصارآنلاین در ارتباط باشید. همانطور که گفته شد از این مفتول در ساخت انواع توری های فلزی نظیر توری حصاری یا فنس استفاده می شود.

قیمت پایه فنس

پایه فنس در واقع نوعی محصول از جنس فولاد می باشد که در کاربرد های مانند حصارکشی، توری حصاری و فنس مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول برای حصار کشی منازل و باغ و ویلاها این محصول کاربرد بسیاری دارد. البته لازم است بدانید که این محصول در بازار با نام دیگر پایه حصار نیز معروف می باشد. در بازار انواع گوناگونی از پایه فنس مانند پروفیل، نبشی و قوطی به فروش می رسد. پایه فنس تولید شده از جنس گالوانیزه به دلیل دارا بودن مقاومت بالا و همچنین قیمت مناسب از محبوبیت بسیار زیادی در میان خریداران برخوردار است، به طور معمول قیمت پایه فنس براساس جنس، تک یا جفت شاخ بودن آن تعیین می گردد. مقاومت بالای این محصول سبب شده است تا از آن بتوان به راحتی در شرایط آب و هوایی مختلف و رطوبت بالا استفاده کرد. همچنین به دلیل وجود ترکیبات آهن و روی در این محصول روی باعث شده تا مقاومت عالی در مقابل خوردگی داشته باشند و انعطاف بالایی در شکل پذیری دارند و می‌توانید از آنها در هر مکان ساختمان برای حفظ امنیت استفاده نمایید.

چنانچه به دنبال خرید انواع محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی از فروشگاهی معتبر و شناخته شده هستید می توانید به وب سایت حصار آنلاین https://hesaronline.com/ مراجعه نمایید و یا از طریق شماره تلفن 55449400-021 برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت