چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

امام جمعه پرند عنوان کرد؛

شورای شهر پرند نواقص گذشته را جبران کند

امام جمعه پرند در خطبه نماز جمعه این هفته در پیامی به اعضا شورای شهر پرند گفت: خدا را شکر کنید که علی البدل بودید و باید از گذشته درس گرفت و نواقص را جبران کرد.

شورای شهر پرند نواقص گذشته را جبران کند

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد عبدالله‌زاده‌ پاشاکی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پرند گفت: امروز نهم صفر و شهادت عمار یاسر درجنگ صفین است. عمارهای زمان کجا هستند سوالی بود که در جنگ صفین از سوی امام علی(ع) عنوان شد. موضوعی که در جامعه کنونی هم به آن بر می خوریم و شاهد اختلاف دو طرف به ظاهر حزب الله و متدین در برابر یکدیگر هستیم.

وی ادامه داد:امام علی (ع) فرمود قرآن در سینه من است و این ها منافقین هستند و گرگ در لباس میش هستند. عمار درچنین شرایطی و در فتنه راهش را گم نکرد. در همین فتنه 88 کشورمان عمامه به سری را دیدیم که راهش را گم کرد. آیت الله خزعلی گفت پسرم منحرف شده است و دیگر پسرم از من نیست و راهش را از فتنه جدا کرد ولی برخی دیگر توبه نکردند و راهشان مشخص نشد. عمار در چنین شرایطی بود که راهش را گم نکرد.

امام جمعه پرند، تاکید کرد: هیچ موقع ساز مخالف نزنید و از ولی خدا جلو نیفتید. اینکه برخی مواقع من حزب اللهی از رهبرم جلو می افتم و می گویم ای کاش، این را نگوییم، چون تا زمان فرج باید تمرین کنیم. ما با ای کاش ها شهری مثل پرند را می بینیم ولی رهبر انقلاب جهان را می بیند، دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیست را می بیند. رهبری بارها فرمود زیر این چکمه مخملی آمریکا دست فولادی است که خطرناک است ولی گوش نکردند و اکنون که فریبکاری آنها را دیدند، می گویند مرگ بر آمریکا.

فرهنگ حسینی و فرهنگ انتظار شیعه را قدرتمند کرده است

پاشاکی همایش اربعین را نهضت سرخ حسینی توصیف کرد و گفت:فرهنگ حسینی و فرهنگ انتظار شیعه را قدرتمند کرده است موضوعی که تحلیلگران غربی هم این را تاکید کرده اند که شیعه با انتظار فرج نگاه به آینده دارد. مراسم اربعین فرصت مناسبی برای نابودی تکفیری است. حضور دهها میلیونی از 40 کشور جهان قدرت مافوق و اراده الهی را نشان می دهد. ن

وی با اشاره به اینکه نسبت به اختلاف افکنان همایش اربعین باید مقابله کرد، یادآور شد: راهپیمایی اربعین تقویت روح همدلی و اخوت اسلامی به خصوص میان مردم ایران و عراق است آن هم در آستانه شکل گیری دولت جدید در این کشور. نخست وزیر این کشور فردی خوب و مکتبی است و ان شا الله این قلب ها بیشتر پیوند بخورند و زیر چتر ولایت باشند.

لزوم حمایت دولت از مراسم اربعین

امام جمعه پرند با اشاره به اینکه دولت باید حداکثر استفاده را از این حماسه بکند، یادآور شد: یک طلبه و یا یک دانشجو که بخواهد با یک میلیون تومان به این سفر برود، اینگونه هزینه ها برایش سنگین است و بهتر است دولت حمایت هایی انجام دهد. پیرزنان و پیرمردانی دیده می شوند که حسینی وار در این مسیر راه می گذارند و به همایش بزرگ اربعین می پیوندند تا کاخ سفید و دشمن به لرزه در آید.

وی با اشاره به ربوده شدن تعدادی از مرزبانان در میرجاوه، تصریح کرد: اینگونه اقدامات برای بی ثبات سازی کشورمان صورت می گیرد چرا که ایران تنها کشوری است که در منطقه دارای امنیت است. رسوایی آل سعود در قتل خبرنگار سعودی(جمال خاشقجی) در استانبول ترکیه و شکست سیاسی ریاض در عراق و یمن حاکی از آن است که می خواهد با اینگونه خبر سازی های درباره ایران می خواهند افکار عمومی را به این سمت ببرند که به اخبار ایران گوش دهید.

ریاض به دنبال منحرف کردن افکار عمومی از قتل روزنامه نگار است

امام جمعه پرند ، ادامه داد: تلاش دشمن برای بی ثباتی در کشور ما وجود دارد و باید نیروی های مربوطه تلاش های لازم را انجام دهند.

پاشاکی، با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، افزود: سوء تدبیری مدیران داخل کشوردر اقتصاد مریض موثر است و رهبری فرمودند گره گشایی پایدار از زندگی مردم ایجاد شود و مطمئن شوند که خانه بخرند یا نه، خودرو بخرند یا نه. درست است که دولت در عرصه اقتصاد می لنگد ولی جامعه که نباید بلنگد و برخی از کاسبان و بازاریان در این مسیر گام اشتباه بردارند و از فضای موجود سو استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان پرند در مراسم اربعین حسینی حضور می بایند، گفت: 5 دستگاه اتوبوس برای زوار اربعین حسینی در پرند اختصاص یافته است و امیدوارم زائرانی که در این مراسم حسینی حضور یافتند ما و دیگر شهروندان را از دعای خیرشان فراموش نکنند.

پیام امام جمعه پرند به شورای جدید

امام جمعه پرند، ضمن دادن پیامی به اعضای علی البدل شورای این شهر، گفت: خدا را شکر کنید که علی البدل بودید و باید از گذشته درس گرفت و نواقص را جبران کرد. آنقدر افراد متخصص و متعهد در کشور است که در شهرسازی می توانند شما را راهنمایی و مشاوره کنند و از آنها بهره مند شوید.

پاشاکی، تاکید کرد: البته باید اعتماد سازی دوباره را بازگردانید. مردم نگویند که این شورا مثل شورای قبل است. به فکر شهردار خوب باشید. هر چه بگذرد و شما در این گونه موضوعات تعلل کنید فرصت ها را از دست می‌دهید که دیگر قابل جبران نیست.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت