چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

دغدغه اتصال به اینترنت ایران از خارج از کشور برای کاربران

تهران رسانه | اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به خارج از کشور مهاجرت کرده اید، این مطلب برای شما بسیار سودمند است. شما برای اتصال به سیستم بانکداری ایران از خارج از کشور نیاز به خرید vpn دارید.

دغدغه اتصال به اینترنت ایران از خارج از کشور برای کاربران

همانطور که مشخص است، تمامی سایت‌های ایرانی و بانک‌های ایرانی بر اساس سیاست‌های داخلی سازمان‌ها و بانک‌ها بر روی آی‌پی‌های خارجی از اتصال به بانک‌های ایرانی در خارج از کشور و استفاده از آپ در خارج از کشور مسدود شده اند. کاربران ایرانی مقیم خارج از کشور و یا هموطنانی که به خارج از کشور سفر کرده اند برای اتصال به سیستم بانکداری ایران در خارج از کشور و برنامه دایورت پیامک، انجام کلیه عملیات بانکی، دسترسی به اینترنت کشور و ... نیاز به خرید VPN با IP ایران دارند.

خرید vpn با IP ایران

با خرید VPN با IP ایران از سرف تانلز به راحتی می توانید به اینترنت ملی ایران برای استفاده از آپ در خارج از کشور، برنامه دایورت پیامک و کلیه سایت های ایرانی در خارج از کشور بدون هیچ مشکل و نگرانی اتصال پیدا کنید و کارهای خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

کاربرد آدرس آی پی چیست

در واقع IP مخفف عبارت Internet Protocol Address است که به معنای آدرس پروتکل اینترنت یک شبکه جهانی است. این به عنوان یک سری اعداد با قوانین و دستورالعمل های خاص به هر دستگاهی مانند تلفن همراه، کامپیوتر، چاپگر و غیره متصل به اینترنت داده می شود.  IP در واقع یک شماره منحصر به فرد است که یک اتصال اینترنتی را مشخص می کند و رایانه های مختلف (یا سرورهای مختلف) را در یک شبکه گسترده تر شناسایی می کند، بنابراین می توان از موقعیت مکانی کاربر، شبکه اطلاعات تماس و ... مطلع شد و آن را ردیابی کرد.

بنابراین برای اتصال به اینترنت ایران در خارج از کشور و استفاده از آپ در خارج از کشور باید خرید VPN با IP ایران داشته باشید. با خرید آدرس IP ایرانی می توانید علاوه بر اینکه به اینترنت ملی خارج از کشور دسترسی داشته باشید می توانید برنامه دایورت پیامک را نیز در خارج از کشور انجام دهید و با سایر اپلیکیشن های دیگر به راحتی کار کنید.

استفاده از ای پی ایران در خارج از کشور

با خرید VPN با IP ایران از شرکت surftunnels.com از حریم خصوصی شما در فضای مجازی کاملا محافظت می شود زیرا سرف تانلز بهترین انتخاب برای اتصال به ایران می باشد. اطلاعات شما فقط در وب سایت ها بر اساس اطلاعات IP شما ثبت می شود، بنابراین بهتر است از VPN و IP ایرانی استفاده کنید تا هیچکس نتواند به اطلاعات IP شما در موبایل بانک یا سایر وب سایت های دولتی دسترسی داشته باشد. اگر به دنبال خرید VPN با IP خوب هستید در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که چگونه یک اشتراک خوب و قابل اعتماد برای خود خریداری کنید.

چه IP یا وی پی ان ایرانی خوب است؟

نداشتن نظارت بر روی اطلاعات شما

Five Eyes به گروهی از کشورها معروف هستند حریم خصوصی کاربران را با هم به اشتراک می گذارند. این اتحاد در ابتدا توافقی بین بریتانیای کبیر و ایالات متحده بود، زمانی که کانادا، استرالیا و نیوزلند به این سازمان پیوستند و پنج چشم را تشکیل دادند. این 5 کشور تمامی اطلاعات شخصی شهروندان خود را با هم به اشتراک می گذارند. حتی اگر در یکی از کشورهای عضو Five Eyes قرار داشته باشید و از اینترنت از طریق سرورهای VPN واقع در آن کشورها استفاده کنید، دولت کشور شما ممکن است فعالیت های شما را ردیابی کند.

اتصال به ایران از خارج از کشور

داشتن اعتبار خوب

اگر نگران حریم خصوصی و اطلاعات شخصی خود به صورت آنلاین هستید، نباید به دنبال یک VPN ارزان و رایگان باشید. VPN های رایگان و ارزان در بهترین حالت می توانند حریم خصوصی شما را به خطر بیندازند یا در بدترین حالت بدافزار را روی سیستم شما نصب کنند. شما می توانید خرید VPN  با IP ایران را به قیمت کاملا مناسب با خدمات ویژه از سرف تانلز دریافت کنید. می‌توانید VPNهای مختلف را در سایت‌های مختلف بررسی کنید و سرعت اتصال، هزینه و مکان خدمات را مقایسه کنید. اگر می خواهید VPN مناسب برای خود بخرید، باید همیشه تحقیق خود را انجام دهید.

غیر فعال کردن اینترنت با فناوری Kill Switch

اگر شما به دنبال خرید یک وی پی ان خوب هستید حتما به مجهز بودن Kill Switch آن توجه بالایی کنید. وظیفه آن به این صورت است که اگر پروتکل VPN شما بد کار کند و قطع و وصل شود، Kill  Switch به عنوان یک اقدام امنیتی، دسترسی شما به اینترنت را به طور کامل قطع می کند. این ویژگی مفید از هک شدن آدرس IP شما در صورت خراب شدن تصادفی VPN جلوگیری می کند.

پرداخت با روش های دیگر

اگر شما هم مثل بقیه به فکر حریم و اطلاعات خصوص خود هستید و نمی خواهید به اشتراک گذاشته شوند  قطعا به فکر خرید VPN با IP ایران خوب هستید. کارت اعتباری شما می تواند اطلاعات حساس شما باشد، بنابراین ارائه گزینه های پرداخت دیگر برای ارائه دهندگان VPN منطقی است. بسیاری از آنها برای حفظ حریم خصوصی، پرداخت ارز دیجیتال را می پذیرند. سرف تانلز یک شرکت معتبو و کاملا قابل اعتماد برای خرید IP ایران است زیرا تمام این ویژگی های مهم را دارا می باشد. پس با خیالی راحت و آسوده می توانید خرید خود را انجام دهید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت