چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

گوگل ادز و تبلیغات آنلاین بهترین راه برای افزایش بازدهی کسب و کار شما

تهران رسانه | گوگل ادز و تبلیغات آنلاین یک راه بهینه شده برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی آماتور و حرفه‌ای است. در ادامه راجع به این خدمات بازاریابی صحبت می‌کنیم.

گوگل ادز و تبلیغات آنلاین بهترین راه برای افزایش بازدهی کسب و کار شما

این روزها تمامی کسب و کارها فعالیت خود را در بستر نوینی تحت وب دنبال می‌کنند و به واسطه آن سمت و سوق دیگری یافته‌اند. با وجود تمام مزایایی که برای کسب و کارهای اینترنتی تعریف شده است، چالش‌ها و سختی‌های خاصی متوجه این مشاغل است که می‌توان با افزایش آگاهی در حوزه مشاغل آنلاین این مشکلات را مرتفع ساخت‌. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کارفرمایان جذب مشتری بیشتر و تبدیل مشتریان بالفعل به مشتریان بالقوه است. ساده‌ترین راه تحقق این هدف استفاده از خدمات گوگل ادز و تبلیغات آنلاین است. هرچند راه‌های زیادی جهت جذب مشتری برای سایت‌های کسب و کار وجود دارد؛ اما گوگل ادز و تبلیغات آنلاین یک راه بهینه شده برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی آماتور و حرفه‌ای است. در ادامه راجع به این خدمات بازاریابی صحبت می‌کنیم.

نقش تبلیغات آنلاین در رشد کسب و کارها

قطعا وقتی کسب و کار خود را به صورت آنلاین دنبال می‌کنید، به خوبی از اهمیت داشتن کسب و کار اینترنتی آگاه هستید. در عصر تکنولوژی امروز همه کاربران نیازهای خود را از طریق گوگل و به صورت آنلاین جستجو و تأمین می‌کنند؛ بنابراین تبلیغات در بستر گوگل بیشترین بازدهی را خواهد داشت. نقش تبلیغات برای کسب و کار یک مسئله جدید نیست و قدمت آن به اولین شغل‌ها و کسب و کارها برمی‌گردد. نکته آن است که امروزه شکل تبلیغات نیز تغییر کرده و کاربران به تناسب فعالیت خود، کسب و کارشان را در بستر اینترنت تبلیغ می‌کنند.

تبلیغات آنلاین در یک گستره وسیع تحت عنوان بازاریابی دیجیتال معنا شده و روش‌های بسیار مختلفی دارد. با توجه به اینکه پیشرفت و موفقیت سایت‌ها به حضور کاربران و بازدید آن‌ها از سایت بستگی دارد، صاحبین همه کسب و کارهای آنلاین به دنبال سریع‌ترین راه برای رسیدن به ترافیک بالا هستند. اگر با گوگل ادز و تبلیغات آنلاین آشنا شوید، به خوبی اهمیت این سرویس تبلیغاتی را درک خواهید کرد. در مورد اهمیت تبلیغات آنلاین باید بدانید که کارفرمایان ناگریزند از بین میلیون‌ها کاربر اینترنت، مشتریان خود را گلچین و جذب کنند. در حالی که میلیون‌ها کسب و کار مشابه در بستر اینترنت وجود دارد؛ بنابراین این هدف تنها با تبلیغ و بازاریابی هدفمند امکان‌پذیر می‌شود.

گوگل ادز چیست؟

اگر با این سرویس تبلیغاتی آشنا شوید، می‌توانید به سادگی ارتباط گوگل ادز و تبلیغات آنلاین را درک کنید. همانطور که گفتیم گوگل ادز که با نام قدیمی گوگل ادوردز نیز شناخته می‌شود، یک سرویس و پلتفرم تبلیغاتی است که موتور جستجوی گوگل آن را برای تبلیغات نتیجه‌گرا و هدفمند، در نهایت افزایش ترافیک ارگانیک سایت‌های مختلف، بهینه‌سازی کرده است. این پلتفرم تبلیغاتی که به سرویس تبلیغات کلیکی معروف است، امکان راه‌اندازی کمپین‌های مختلف را برای کارفرمایان فراهم ساخته است.‌

برای شناخت اهمیت استفاده از گوگل ادز به این نکته توجه کنید؛ تمامی صاحبین سایت‌ها برای افزایش ترافیک ارگانیک، باید صفحه خود را سئو و بهینه‌سازی کنند. در حالی که نتیجه سئو در مدت زمان طولانی‌تری حاصل می‌شود.‌ سایر کمپین‌های تبلیغاتی در بسترهای مختلف تحت وب نیز باید در کنار هم اجرا شوند تا نتیجه سریع‌تر و باکیفیت‌تری حاصل شود. در واقع کارفرمایان باید در بسترهای مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی با مخاطبین خود تعامل برقرار کنند. نکته اینجاست که خدمات گوگل ادز و تبلیغات آنلاین نسبت به سایر کمپین‌های تبلیغاتی با سرعت و کیفیت بیشتری ترافیک ارگانیک سایت را افزایش می‌دهد. در ادامه راجع به نحوه راه‌اندازی کمپین گوگل ادز صحبت می‌کنیم.

هزینه تبلیغات گوگل ادز

برای استفاده از خدمات گوگل ادز و تبلیغات آنلاین آن باید یک حساب کاربری در گوگل ادز ایجاد کنید و هزینه تبلیغات را در اکانت کاربری خود شارژ کنید. مهم‌ترین مسئله در استفاده از این پلتفرم تبلیغاتی، هزینه آن است که به ازای هر کلیک مشخص می‌شود. در واقع هزینه تبلیغ تنها در صورتی از حساب شما کسر می‌شود که کاربران هنگام سرچ کردن روی پیوند سایت شما کلیک کنند. هزینه تبلیغات در این سیستم به صورت مزایده‌ای تعیین می‌شود. به این صورت که برای کلمات کلیدی قدرتمند و پرسرچ مبلغ بیشتری پیشنهاد داده می‌شود. معمولا سایت‌های قدر و حرفه‌ای‌تر از کمپین‌های گران قیمت و سایت‌های آماتور و نوپا از کمپین‌های ارزان قیمت استفاده می‌کنند.

راه‌اندازی کمپین گوگل ادز

پس از ایجاد حساب کاربری، موتور جستجوی گوگل بر اساس محتوای سایت شما، کلید واژه‌های مهم و پرسرچ را گلچین می‌کند و سایت شما را در نتیجه جستجوی کاربران به آن‌ها نمایش می‌دهد. کاربران گوگل به خوبی می‌دانند که این موتور جستجو به دنبال تأمین نیاز آن‌هاست و سایت‌های حرفه‌ای را در صدر نتایج جستجو قرار می‌دهد. در نتیجه سایت‌های صفحه اول گوگل بیشترین بازدید را خواهند داشت.‌ با این حساب این اطمینان وجود دارد که خدمات گوگل ادز و تبلیغات آنلاین آن کاملا نتیجه‌گرا و هدفمند است و وب‌سایت شما در مدت زمان کوتاهی با افزایش ترافیک، بازدید بالا مواجه شده و به سرعت رشد خواهد کرد. پس از مدت زمانی که از راه‌اندازی کمپین بگذرد، رتبه سئو سایت نیز ارتقاء می‌یابد و صفحه شما برای همیشه در صدر جدول گوگل قرار می‌گیرد.

گوگل ادز و تبلیغات نمایشی آن

بیشترین استفاده از سرویس گوگل ادز در تبلیغات کلیکی آن دیده می‌شود. نوع دیگری از خدمات گوگل ادز و تبلیغات آنلاین آن تحت عنوان تبلیغات نمایشی وجود دارد که بازدهی خوبی ارائه می‌دهد. به این صورت که گوگل تبلیغات نمایشی و بنرهای تبلیغاتی کسب و کارهای آنلاین را در شبکه‌های نمایشی مانند یوتیوب به نمایش می‌گذارد و هزینه تبلیغات در صورتی از حساب کاربر کسر می‌شود که بازدیدکنندگان روی پیوند کلیک و از تبلیغات دیدن کنند. در این نوع تبلیغ یا تبلیغات کلیکی، کمپین در یک بازه زمانی مشخص فعال است و تا مادامی که هزینه تبلیغ به اتمام نرسیده، گوگل تبلیغ شما را نمایش می‌دهد.

جمع بندی

در این مطلب راجع به گوگل ادز و تبلیغات آنلاین آن صحبت کردیم. گوگل ادز به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی قدرتمند، مزایای بسیار زیادی برای کسب و کارها دارد و به صاحبین مشاغل آنلاین کمک می‌کند که در مدت زمان مشخصی با یک هزینه کم نسبت به سایر کمپین‌های تبلیغاتی، بازدید از سایت خود را افزایش دهد و ضمن جذب مشتریان هدف از آن‌ها مشتری بالقوه و طرفدار بسازد. این نوع تبلیغات کاملا هدفمند و نتیجه‌گراست




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت