نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

پلیس رسانه؛

زورگیران مسلح غرب استان تهران دستگیر شدند

تهران رسانه | مالباختگانی که مورد زورگیری قرار گرفته اند با شناسایی این افراد به پلیس مراجعه کنند.

زورگیران مسلح غرب استان تهران دستگیر شدند

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس پلیس آگاهی غرب تهران از دستگیری زورگیران مسلح غرب استان خبر داد و گفت: مالباختگانی که مورد زورگیری قرار گرفته اند با شناسایی این افراد به پلیس مراجعه کنند.

سرهنگ علی سواری پور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری زورگیران غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از شهروندان در شهرستان شهریار، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران پلیس آگاهی مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت، اقدام به زورگیری از شهروندان کرده و در زمان مقاومت شهروندان با شلیک تیر به پای آنها، از محل متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در ادامه عنوان داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از چندین شبانه روز اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، در نهایت هویت سارقان زورگیر را شناسایی و این افراد را در عملیاتی ضربتی حین تردد در شهرستان شهریار دستگیر کردند.

سواری پور بیان داشت: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته در پلیس آگاهی، متهمان به انجام ۱۰ فقره زورگیری با یک دستگاه موتورسیکلت از شهروندان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه در بازرسی از متهمان یک قبضه کلت کمری کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، تصویر بدون پوشش متهمان جهت شناسایی و اعلام شکایت منتشر می‌شود و شهروندانی که به این شیوه مورد زورگیری قرار گرفته اند می‌توانند برای رسیدگی موضوع به پلیس آگاهی غرب استان تهران واقع در شهریار- شهرک اداری مراجعه کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت