نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

دوشنبه 1403/02/24

انتخابات رسانه؛

نامزدهای انتخابات مجلس از سمت خود استعفا دهند

تهران رسانه | برخی مدیران و مسؤولان فعلی استان تهران که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند، جهت ثبت‌نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید تا تاریخ ۱۹ خرداد از سمت خود استعفا دهند.

نامزدهای انتخابات مجلس از سمت خود استعفا دهند

به گزارش تهران رسانه ؛ اولین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان برگزار شد.

علیرضا فخاری در حاشیه این جلسه با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ۱۴۰۲ اظهار داشت: با تشکیل ستاد انتخابات، فعالیت‌ها برای انتخابات شروع شده و پس از ابلاغ وزیر کشور به همه استانداران و به‌طبع ابلاغ از طرف ما به همه فرمانداران و بخشداران عملا مرحله مقدماتی انتخابات آغاز شد.

وی افزود: وظیفه ما برای شروع انتخابات و تامین امکانات لازم برای برگزاری انتخابات خوب و موثر در دستور کار همکاران قرار گرفته است و امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت عمومی مردم جزو اهداف راهبری بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است که با قوت و جدیت پیگیری می‌شود.

استاندار تهران سپس گفت: مشارکت با حضور حداکثری مردم زیباترین جلوه انتخابات است، چراکه ابزار قدرت کشور مردم هستند و شناسایی ابزار قدرت‌ نشان‌دهنده این است که مردم با شناخت صحیح و بصیرت درست از مسائلی که با آن مواجه هستند، میزان مشارکت را حداکثری می‌کنند تا با حضور چشمگیر و گسترده این قدرت اثبات شود.

فخاری با بیان اینکه امنیت ابزارهای خود را دارد، عنوان کرد: همه عواملی که زیرساخت‌های امنیتی انتخابات را تامین می‌کنند، حاضر و ناظر هستند و با برنامه‌ریزی لازم از حقوق مردم دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که حقوق مردم تضییع شود.

وی در مورد سلامت انتخابات افزود: آموزش‌های لازم دو طرفه پیگیری می‌شود تا هم مردم توجیه شوند و هم دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات آموزش لازم را ببینند و انتخاباتی در خور شان مردم با رعایت ضوابط، مقررات، رعایت حقوق مردم و امانتداری صورت بگیرد و سلامت انتخابات را تضمین کنیم.

استاندار تهران سپس بر لزوم آموزش عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: تلاش بر این است تا با برنامه‌ریزی درست، صحیح و به موقع به اهداف انتخاباتی برسیم.

سید عباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه این جلسه با اشاره به شروع فرآیند انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه‌ساز تعیین سرنوشت کشور و ملت است.

وی ادامه داد: برخی از مدیران و مسؤولان فعلی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند، جهت ثبت‌نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید تا تاریخ ۱۹ خرداد از سمت خود استعفا بدهند و استعفای آن‌ها پذیرش شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران افزود: برخی پست‌ها مشمول استعفا برای کل حوزه‌های انتخابیه کشور هستند و برخی صرفا مشمول حوزه‌های انتخابیه شهرستان هستند، برای اطلاع از مصادیق پست‌ها به اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات در سایت استانداری مراجعه نمایند.

جوهری همچنین ابراز کرد: کاندیداهای مشمول استعفا بایستی مدارک مرتبط با استعفا و پذیرش رسمی آن را در زمان ثبت نام انتخابات به مجموعه حوزه‌های انتخابیه تحویل دهند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت