چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

لیست نمایندگی های داتیس

تهران رسانه | در صورتی که قصد دارید با لیستی از نمایندگی‌های داتیس آشنایی داشته باشید، در ادامه مطلب ما را دنبال کنید.

لیست نمایندگی های داتیس

شرکت داتیس جزو بهترین برندهایی است که محصولات متنوعی را تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. امروزه محصولات متنوعی چون فر داتیس، فر برقی داتیس، گاز صفحه‌ای داتیس در این شرکت تولید شده و در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. این شرکت نمایندگی‌های بسیار زیادی در سراسر کشور دارد؛ به همین دلیل دسترسی به محصولات این شرکت بسیار آسان است. در صورتی که قصد دارید با لیستی از نمایندگی‌های داتیس آشنایی داشته باشید، در ادامه مطلب با حضور گرمتان ما را دنبال کنید.

معرفی نمایندگی‌های داتیس در تهران

کارخانه تولید کننده محصولات داتیس در دماوند واقع شده است و سالیان زیادی است که در زمینه تولید و عرضه محصولات آشپزخانه فعالیت دارد. تمامی محصولات این برند از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند؛ به همین دلیل امروزه محصولات داتیس طرفداران بسیار زیادی دارد. همین موضوع باعث شده است که فروش این تجهیزات در بازار مصرف روز به روز در حال افزایش باشد. در صورتی که شما قصد داشته باشید محصولات داتیس را خریداری کنید، در ابتدا باید با نمایندگی‌های آن در تهران آشنایی داشته باشید. برخی از نمایندگی‌های داتیس در تهران عبارتند از

  • سازه کالا

شرکت سازه کالا به عنوان یکی از نمایندگی‌های داتیس در غرب تهران، محصولات باکیفیت و اصل را با قیمت مناسبی به خریداران ارائه می‌دهد. ضمانت نامه رسمی و خدمات پس از فروش نیز نشان از تعهد و تضمین کیفیت این شرکت دارد.

آدرس : تهران، فلکه دوم صادقیه، آیت الله کاشانی، نرسیده به خیابان مهران، ساختمان مهر، پلاک 91 واحد

تلفن تماس: 02144032123        09374954675  

  • نمایندگی کارینوشاپ

فروشگاه آنلاین کارینوشاپ با پیروی از سه اصل مهم در عرصه فروش آنلاین، یعنی پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا، توانسته است جایگاه قابل توجهی در بازار پیدا کند.

آدرس : تهران، محله سقاباشی ، خیابان سادات اخوی ، کوچه مجاهد ، پلاک 3

تلفن تماس : 021-36628867                  021-36628780

  • مطبخ شاپ نماینده رسمی محصولات داتیس

شرکت مطبخ شاپ با سابقه درخشان انواع تجهیزات آشپزخانه از جمله یخچال، فر برقی داتیس، هود، پخت‌وپز، ماشین‌آلات ظرفشویی و غیره را عرضه می‌کند. مطبخ شاپ به عنوان یکی از برترین و برجسته‌ترین شرکت‌های تهیه و توزیع تجهیزات آشپزخانه در ایران شناخته می‌شود.

آدرس : تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - روبروی کوچه قدیری - پلاک 136 - خانه داتیس ( مطبخ شاپ )

تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۵۰۰۱۱۳

  • نمایندگی فر توکار داتیس

نمایندگی فر توکار داتیس یکی دیگر از نمایندگی های با سابقه تهران است که در حال حار به فروش و تعمیر هود، گاز و فر می پردازد. این فروشگاه در محله مهران – پیامبر از محله های پر بازدید تهران، قرار دارد.

آدرس: استان تهران، تهران، بلوار آیت الله کاشانی، تقاطع مهران

تلفن تماس: 982144032126

  • فروشگاه و نمایندگی خاجی

فروشگاه خاجی با داشتن نمایندگی فروش محصولات برند داتیس، قصد دارد تا با ارائه کالاهایی با کیفیت و با قیمت مناسب، نیازهای مشتریان خود را رفع کند و در عین حال حمایت از صنعت داخلی و کالای ایرانی را به عمل آورد.

آدرس : تهران، جاده شهریار به ملارد بعد از شهرک جعفریه

شما عزیزان برای خرید محصولات داتیس می‌توانید با نمایندگی‌های موجود در تهران در ارتباط باشید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. توجه داشته باشید که شما از طریق سایت‌های معتبر برند داتیس، می‌توانید با هر یک از نمایندگی‌ها در ارتباط بوده و محصول خود را با بهترین کیفیت و در زمان کمتر سفارش دهید.

کیفیت محصولات داتیس

تنوع محصولات در برند داتیس فوق العاده بالا است؛ به همین دلیل هر فردی و با هر نوع سلیقه و احتیاجاتش، می‌تواند وسایل مورد نیاز خود را سفارش دهد. در این صورت شما در این زمینه با هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه‌ای مواجه نمی‌شوید. به عنوان مثال گاز صفحه ای داتیس یکی از پرفروش ترین محصولات این برند معروف می باشد که طرفداران زیادی دارد.

سخن پایانی

تجهیزات آشپزخانه برقی جزو مهمترین تجهیزاتی هستند که وجود آن‌ها در هر ساختمانی بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل انتخاب بهترین برند تجهیزات از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است. برند داتیس جزو معتبرترین برندهای داخلی در کشور ایران است که محصولات بسیار زیادی را به بازار مصرف عرضه می‌کند. شما عزیزان می‌توانید انواع فر و گاز صفحه ای داتیس را از این مجموعه خریداری کرده و با خیال راحت سفارشات خود را در نمایندگی‌های مختلف تهران ثبت کنید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت