توزیع ۷۵۰ تن گوشت بصورت روزانه در استان تهران

فعالیت ۱۴۴ پایگاه راهنمای سفر در استان تهران

برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان تهران

آغاز توزیع میوه عید و خرما در استان تهران

سه شنبه 1402/12/29

بانوان رسانه؛

بازدید سفرای ۲۸ کشور از ندامتگاه زنان در استان تهران

تهران رسانه | سفرا و دیپلمات‌های ۲۸ کشور و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی در قالب هیاتی ۳۶ نفره در ندامتگاه زنان تهران حضور یافته و از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

بازدید سفرای ۲۸ کشور از ندامتگاه زنان در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ جمعی از سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی به همراه معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر و همچنین تعدادی از مدیران ستادی سازمان زندان‌ها و ستاد حقوق بشر امروز، ۱۰ خردادماه از «ندامتگاه زنان تهران» بازدید کردند.

این بازدید به مدت سه ساعت و با هدف آشنایی با برنامه های تحولی و نیز اقدامات اصلاحی و تربیتی در حوزه زندان با هماهنگی سازمان زندان‌ها و ستاد حقوق بشر صورت گرفت.

این گروه دیپلماتیک بطور ویژه از کارگاه‌های متنوع مهارت‌آموزی و اشتغال مددجویان بازدید به عمل آوردند که این بخش نیز مورد توجه آنان قرار گرفت. سفرا همچنین در جمع مددجویان یکی از بندها و محل اسکان آنان حضور یافتند و از نزدیک برنامه‌های ویژه زندانبانی را نظاره‌گر بودند.

پیش از بازدید، سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشورهای مدعو در نشستی با حضور کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و همچنین مدیران ستادی سازمان زندان‌ها و ستاد حقوق بشر با ارائه گزارشات ارائه شده، در جریان برنامه‌های جاری و اقدامات تحولی حوزه زندانبانی کشور قرار گرفتند.

در این ارتباط غریب‌آبادی تاکید داشت؛ انتخاب ندامتگاه زنان از این جهت بود که میهمانان خارجی از نزدیک خدمات و تسهیلات متنوع و بی‌شائبه به زندانیان زن را ببینند و برداشت صحیح از اصول زندانبانی اسلامی داشته باشند.

وی اظهار داشت: این ندامتگاه، درحال حاضر تنها زندان زنان با حدود ۷۰۰ زندانی در استان تهران می‌باشد که بیش از ۱۳ میلیون نفر جمعیت دارد. اصولا زنان حدود دو و نیم درصد جمعیت زندانیان ایران را تشکیل می‌دهند که این حاکی از نرخ بسیار پائین جرم میان جامعه زنان ایرانی است که در مقایسه با نرخ جهانی، بسیار کمتر می‌باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
نوسازی ۵۸۰۰ پلاک فرسوده در تهران

نوسازی ۵۸۰۰ پلاک فرسوده در تهران

تهران رسانه | تعداد ۵۵۰۵ پلاک در سال جاری هدف گذاری شده بود که این امر تا اواسط اسفند ماه محقق شد و از این بین منطقه ۱۵ با بیشترین تعداد پلاک و مناطق ۱۸ ،۱۷، ۱۴،۱۳، ۷، ۱۶،۱۰و ۲۰ به صورت کامل سهم سالیانه خود را محقق کردند.

نمایش باغ عروسک ها ویژه کودکان در تهران

نمایش باغ عروسک ها ویژه کودکان در تهران

تهران رسانه | نمایش باغ عروسک‌ها در بوستان‌های مناطق منتخب شهر تهران درقالب نمایش میدانی و آموزش مفاهیم شهروندی ویژه کودکان با حضور شخصیت های عروسکی سینمای ایران قبل و بعد از افطار برگزار خواهد شد.

هتل فوتبال تهران افتتاح شد

هتل فوتبال تهران افتتاح شد

تهران رسانه | هتل فوتبال تهران با حضور جمعی از مدیران شهری و ورزشی افتتاح شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت