نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

پرند رسانه؛

پلمپ ۱۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پرند

تهران رسانه | به دستور وزیر راه و شهرسازی طرح مقابله با مشاوران املاک غیرمجاز و متخلف در این استان آغاز شده و روز گذشته در بازرسی میدانی شهر پرند ۱۸ واحد صنفی غیرمجاز پلمب شد.

پلمپ ۱۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پرند

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی طرح مقابله با مشاوران املاک غیرمجاز و متخلف در این استان آغاز شده و روز گذشته در بازرسی میدانی شهر پرند ۱۸ واحد صنفی غیرمجاز پلمب شد.

حسین جنتی با اشاره به طرح برخورد قانونی با مشاوران املاک متخلف افزود: تهران به عنوان اولین استان در کشور , طرح مقابله با مشاوران املاک متخلف و غیرمجاز را آغاز کرده است و به زودی طرح مذکور در سراسر کشور اجرایی می شود.
این مسئول با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی جهت مقابله با سوداگران قیمت زمین و مسکن خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارگروه مقابله با املاک غیرمجاز در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران آغاز به کار کرده که بازرسی میدانی شهر پرند در روز گذشته نمونه عملیاتی شدن مصوبات این کارگروه است.
وی اظهار داشت: طرح مقابله با املاک غیرمجاز و متخلف به تازگی آغاز شده است و بازرسی های میدانی از مشاوران املاک به صورت مستمر و مداوم در پایتخت و شهرهای استان تهران ادامه خواهد داشت.

در استان تهران با مشکل تامین زمین روبرو هستیم

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در بخش نهضت ملی مسکن در این استان با مشکل تامین زمین روبرو هستیم.

جنتی بااشاره به برگزاری جلسه شورای هماهنگی راه و شهرستازی استان تهران افزود: بخشی از این مشکل ناشی از حوضه های آبریز زمین های درجه یک و ۲ کشاورزی است که تغییر کاربری این اراضی را در کمیسیونهای مربوطه با مشکل روبرو کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از موارد مطرح شده در این جلسه واگذاری زمین جهت ساخت مسکن همکاران دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ارائه آمار خانه های خالی شهرهای جدید اندیشه،پرند و پردیس و آخرین اقدامات در این زمینه،تسهیل در استعلامهای دستگاههای خدمت رسان می توان عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وظایف خطیر و حساس ادارات راه و شهرسازی استانها و به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران زیر مجموعه وزارت متبوع و به تبع آن همکاری بین بخشی بیشتر که در نهایت به پیشرفت سریعتر پروژه ها منجر می شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت