نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

قدس رسانه؛

دستگیری عامل تخریب خودرو در شهرقدس

تهران رسانه | پس از شکایت تعدادی از مردم مبنی بر تخریب و وارد آمدن خسارت به ۹ دستگاه خودرو توسط اراذل و اوباش در شهرقدس رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

دستگیری عامل تخریب خودرو در شهرقدس

به گزارش تهران رسانه ؛ جانشین فرمانده انتظامی قدس از دستگیری سه عامل تخریب خودروهای شهروندان در شهرقدس در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: این افراد به ۹ خودرو خسارت وارد کردند.

سرهنگ غلامعلی نعمتی آزاد از دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت و وارد کردن خسارات به ۹ دستگاه خودروی سواری در شهرقدس خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از مردم مبنی بر تخریب و وارد آمدن خسارت به ۹ دستگاه خودرو توسط اراذل و اوباش در شهرقدس رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: بر همین اساس و با توجه به بازتاب گسترده این اعمال مجرمانه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و ضرورت دستگیری این باند، پرونده سریعاً به پلیس امنیت عمومی ارجاع و تیمی تخصصی تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان تخریب خودروها و افرادی که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی قدس با بیان اینکه مأموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی اعضای این باند سه نفره که اقدام به تخریب خودروی شهروندان کرده بود، شدند، گفت: در ادامه و پس از هماهنگی با مقام قضائی مأموران در جریان یک عملیات مقتدرانه پلیسی این سه فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

نعمتی آزاد با بیان اینکه مأموران آلات و ادوات جرم را نیز از این افراد شرور کشف کردند، گفت: همه اعضای باند این اقدام جنون‌آمیز در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شهرستان قدس دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد که جزو اوباش و اشرار نوظهور و دارای چندین پرونده قضائی با موضوعات شرارت و… هستند، در جریان بازجویی‌های انجام شده به بزه‌انتسابی اعتراف کردند و پس از آن به همراه پرونده تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت