جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

بسیج رسانه؛

راهپیمایی عفاف و حجاب در ۱۸ نقطه استان تهران

تهران رسانه | بسیج استان تهران برنامه‌های متنوعی را برای هفته عفاف و حجاب پیش‌بینی کرده است.

راهپیمایی عفاف و حجاب در ۱۸ نقطه استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از برگزاری راهپیمایی عفاف و حجاب در ۱۸ نقطه این استان خبر داد.

سردار احمد ذوالقدر ضمن اشاره به در هفته حجاب و عفاف قرار داریم اظهار داشت: بسیج برنامه‌های متنوعی را برای هفته عفاف و حجاب پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به آغاز برنامه‌های ویژه عفاف و حجاب از ۱۸ تیرماه در سطح استان تهران تصریح کرد: راهپیمایی و تجمع در ۱۸ شهر استان با حضور مسئولان و امضا طومار مطالبه گری از ۲۷ ارگان متولی امر حجاب و عفاف و برگزاری بیش از ۵۷ نمایشگاه با محوریت تبیین مسئله عفاف و حجاب با عناوین: حجاب میراث کهن، زن هزاره سوم، جواهرانه، حجاب در ادیان ابراهیمی، حجاب آرامش روانی جامعه و… در سطح پارک‌ها، بوستانها، ادارات و مناطق پر تردد از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه برگزاری بیش از ۳۳۰ نشست، همایش، کارگاه و جشنواره با محوریت تبیین و الگو سازی هویت زن مسلمان در سطح پارک‌ها، بوستان‌ها، ورزشگاه‌ها، بازار روز و مساجد و پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته به شمار می‌رود، افزود: برگزاری بیش از ۱۵۹ عنوان مسابقه فرهنگی، هنری و ورزشی؛ اجرای ۲۱۱ مانور فرهنگی؛ پیاده روی بانوان محجبه؛ برپایی ایستگاه‌های عکاسی، اجرای سرود دختران و پسران نونهال؛ برپایی میزهای خدمت و مشاوره؛ کافه گفتگو و پاتوق‌های گفتگوی دخترانه؛ تجلیل از بانوان محجبه و نخبه؛ اردوی جهادی و… بخشی از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در سطح استان تهران است که به همت نواحی، پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اجرا می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت