جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

فخاری خبر داد؛

ایجاد ۴ نقطه واکنش سریع در پایتخت

تهران رسانه | ۴ نقطه واکنش سریع در پایتخت ایجاد می‌شود تا به عنوان پایگاه امداد اولیه ذخایر و امکانات امدادی اولیه را داشته باشند.

ایجاد ۴ نقطه واکنش سریع در پایتخت

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران از ایجاد چهار نقطه واکنش سریع در پایتخت خبر داد.

علیرضا فخاری صبح یکشنبه در نشست صمیمانه با مدیران عامل آتش نشانی‌های شهرستان‌های تهران که با حضور یزدی خواه نماینده مردم در مجلس، رحمتی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان به عنوان پیش قراولان تأمین ایمنی اظهار داشت: آتش‌نشان شدن سخت نیست، اما آتش‌نشان ماندن سخت است و نیازمند ویژگی‌های فردی، شجاعت، شهامت، جسارت از یک طرف و گذشت و ایثار از طرف دیگر است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه داشتن مهارت‌های حرفه‌ای و تخصصی یک الزام در حرفه آتش‌نشانی محسوب می‌شود گفت: روح ایثار و از خودگذشتگی بهترین مؤلفه آتش‌نشان است که همچون سربازهای گمنام عمل می‌کنند.

وی عنوان داشت: موضوعات حوزه آتش‌نشانی در تهران بزرگ با حوادث غیرقابل پیش‌بینی، پرمخاطره، کمبود تجهیزات، امکانات و ایستگاه‌ها نشان می‌دهد راه طولانی در پیش داریم.

فخاری با بیان اینکه افق نگاه باید مبتنی بر آموزش و به روز رسانی نیازمندی‌ها باشد، افزود: نگاه امداد برنامه‌محور در حوزه آتش‌نشانی ضروری است.

استاندار تهران گفت: یکی از نکات مهم تعیین سازمان تجهیزات است تا به تهیه الگوهای صحیح کمک کند؛ همچنین می‌توان از کمک خیرین نیز بهره برد.

استاندار تهران با اشاره به لزوم هوشمندسازی خاطرنشان کرد: نظام هوشمندسازی که مراکز متصل به آتش‌نشانی باشند اهمیت دارد؛ ضمن اینکه همه ایستگاه‌ها زمانی که مأموریت ندارند باید آموزش‌های کاربردی مردمی را پیگیری کنند.

فخاری اظهار داشت: ایجاد ظرفیت آموزش‌های آکادمیک و مراکز آموزش عالی ضروری است و شهرداری باید تلاش کند تا جایگاه درستی در آموزش عالی کشور داشته باشد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد ایجاد چهار نقطه واکنش سریع در تهران خوب است تا به عنوان پایگاه امداد اولیه ذخایر و امکانات امدادی اولیه را داشته باشند و زمینه‌های همگرایی دستگاه‌ها در این زمینه فراهم شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت