چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پلیس رسانه؛

حمله اراذل و اوباش به یک خانه در محله جردن

تهران رسانه | ماجرای فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده بود و چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن به دو نفر حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ بودند تشریح شد.

حمله اراذل و اوباش به یک خانه در محله جردن

به گزارش تهران رسانه ؛ سرهنگ بابک نمک‌شناس؛ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در ارتباط با انتشار فیلمی از حمله اراذل و اوباش به یک ساختمان در تهران اظهار کرد: فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن به دو نفر حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه زمان وقوع این جرم 4 اردیبهشت ماه 1402 بوده است، گفت: سریعا عوامل کلانتری 103 گاندی تحقیقات میدانی را آغاز کرده و متوجه می‌شوند که این درگیری به دلیل اختلاف مالی بین دو نفر به وجود آمده است، در این درگیری طرفین از سلاح سرد(چاقو) استفاده کرده و می‌خواستند با کمک از اراذل و اوباش به اهداف خود برسند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: همانطور که گفته شد پرونده اولیه در کلانتری 103گاندی تشکیل و در اختیار پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفته است.
نمک‌شناس با بیان اینکه پلیس برابر وظیفه ذاتی خود با هنجارشکنان در جامعه به هرطریقی در جامعه برخورد می‌کند، گفت: این افراد شناسایی شده و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: اختلافات مالی و حل وفصل آن نباید توجیهی برای اربده‌کشی و قلدری در جامعه باشد و افراد باید از طریق مراحل قانونی اقدامات لازم را انجام بدهند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت