نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

شنبه 1403/02/22

پلیس رسانه؛

از دستگیری سارق منزل تا شیاد مجازی در اخبار پلیس تهران

تهران رسانه | جدیدترین اخبار امروز پلیس تهران را در بسته انتظامی تهران رسانه دنبال کنید.

از دستگیری سارق منزل تا شیاد مجازی در اخبار پلیس تهران

دستگیری سارق منزل سابقه دار در مرکز شهر تهران

سردار "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار در مرکز شهر تهران خبر داد.
سردار "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری با وصول یک فقره سرقت از منزل در مرکز شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی از مال باخته متوجه شدند؛ در تاریخ مذکور مال باخته به مدت شش روز منزل را به قصد عزیمت به مسافرت ترک می کند و پس از بازگشت به منزل متوجه می شود درب منزل تخریب شده و یک دستگاه موتورسیکلت هندا به همراه 2 دستگاه تلویزیون، مقادیری طلا و جواهرات و سایر لوازم برقی آشپزخانه به قیمت تقریبی 6میلیارد ریال به سرقت رفته است.
کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع سریعا تحقیقاتی میدانی و اطلاعاتی خود را آغاز کردند و با بررسی منزل مال باخته موفق شدند از طریق روش های نوین کشف جرم هویت سارق را شناسایی کنند و مشخص شد؛ متهم از سارقان منزل سابقه دار و حرفه ای در سطح شهر تهران است و کارآگاهان بی درنگ با استفاده از منابع اطلاعاتی مخفیگاه وی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پایگاه ششم پلیس آگاهی انتقال دادند.
متهم در بازجویی ابتدایی صراحتا به اعمال مجرمانه خود معترف و افزود: در تاریخ مذکور با علم به نبودن صاحب منزل وارد منزل شاکی شده و با سرقت اموال با ارزش از آنجا متواری شده است و سپس اموال مسروقه را به دو تن از مالخران در سطح شهر تهران می فروشد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه سارق به ارتکاب 10 فقره سرقت منزل دیگر اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای شناسایی مالخران و سایر تخلفات در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

قتل جوان 30 ساله به دست پدرش

سردار"علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل جوان 30 ساله در تهران خبر داد و گفت: پدر این جوان اظهار کرد، با درگیری لفظی، پس از هل دادن و برخورد سر وی با لبه پله فرزندم فوت کرده است.سردار"علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای مردادماه سال جاری یک مورد فقدانی در تهران ازسوی خانمی به اداره پنجم پلیس آگاهی دریافت شد که در همین راستا موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از این اداره قرار گرفت.
خانمی که اعلام فقدانی کرده بود خود را خواهر فرد گمشده معرفی می کرد و در ادامه گفت: حدودا 2 هفته پیش از اعلام فقدانی برادر وی مفقود شده و هیچ اثری از او وجود ندارد. کارآگاهان در همین راستا برای شناسایی فرد مفقودی از طریق روش های میدانی و اطلاعاتی شروع به تحقیق پرداختند.
در گام بعدی کارآگاهان طی تحقیقاتی از پدر فرد مفقودی دریافتند؛ وی برای شروع کسب و کار خود به شهری در نزدیکی تهران رفته و پس از آن پدر به صورت سرزده به نزد پسرش رفته و برایش مقداری غذا و دارو برده است و سپس مجددا تنها به تهران بازگشته است.
سردار گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان برای اطلاع از زنده بودن مفقودی تحقیقات فنی و میدانی خود را آغاز کردند، عنوان کرد: کارآگاهان در تحقیقات خود متوجه شدند جوان 30 ساله هیچگونه عملکرد حیاتی طی 2 هفته گذشته از خود ثبت نکرده و پس از مراجعه به محل کار وی هیچ اثری از او شناسایی نکردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه متذکر شد: کارآگاهان با شیوه های نوین کشف جرم و روش های اطلاعاتی دریافتند؛ روزی که پدر جوان 30 ساله به نزد او می رود صدای فریاد و درگیری از محل کار وی شنیده می شود و پس از آن پدر او با وضعیتی آشفته به همراه یک کیسه خونی دیده شده که با سرعت متواری می شود و پس از آن دیگر اثری از آن جوان یافت نشده است.
کارآگاهان با توجه به اینکه نسبت به اظهارات پدر فرد مفقود شده مشکوک شده بودن در ادامه بار دیگر با روش های پلیسی و کارآگاهی طی تحقیقاتی از وی متوجه شدند که او در همان زمان که به نزد پسرش رفته و با وی درگیری لفظی پیدا کرده و سپس بعد از اینکه پسرش به وی اهانت می کند، او با ضربه محکم پسرش را هل داده و سرش به پله می خورد و همان جا به قتل می رسد. پس از اینکه پدر مقتول از این حادثه ترسیده بود تلاش می کند تا با مثله کردن جنازه پسرش او را مخفی و سپس به جای دور افتاده ای رها کند.
با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، پدر مقتول که صراحتا به جرم خود اعتراف کرده بود برای شناسایی جسد مقتول در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

پایان فرار یک ماهه قاتل اردبیلی در تهران

سردار کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتلی که برادرش را با اسلحه کلاشینکف به قتل رسانده از شهر اردبیل به تهران گریخته بود ، خبر داد.
سردار کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواخر تیر ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی از حضور یک قاتل فراری در تهران خبر دار شدند.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، مرد جوانی در یکی از محله‌های اردبیل به دلیل اختلافات خانوادگی برادر خود را با سلاح کلاشینکف به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت به تهران گریخته است.
کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه مرد جنایتکار را در غرب تهران شناسایی و سپس متهم را با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.
متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی به جرم قتل برادر خود با سلاح کلاشینکف به دلیل اختلافات خانوادگی در اردبیل اعتراف کرد.
سردار کارآگاه "ولیپور گودرزی" عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیرمراحل قانونی در اختیار دادسرای اردبیل قرار گرفت.

مشکلات کاشت درختان وسط بزرگراه

سرهنگ "مصطفی زینی وند" رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر درخت در محل خودش به صورت اصولی کاشته نشود آبیاری فضای سبز با مشکل روبرو می شود و آن باغبانی که می بایست برای آبیاری درختان از عرض بزرگراه تردد نماید دچار برخورد با خودروها شده و مشکلات بعدی را بوجود خواهد آورد.
سرهنگ "مصطفی زینی وند" صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص مشکلات کاشت درختان وسط بزرگراه توضیح داد.
پیگیری پلیس از شهرداری به عنوان متولی امر در خصوص رفع موانع دید رانندگان و برطرف نمودن شاخ و برگ درختان از جلوی تابلوها انجام داده است .
شهرداری یک سری اقدامات را مانند هرس شاخ و برگ درختان انجام داده است ولی اصل بر این است که این مشکل به صورت ریشه ای حل و برطرف شود .
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: مهم ترین اصول در نحوه کاشت درختان و توسعه سرانه فضای سبز باید به این مسایل دقت شود تا این مشکلات به حداقل ممکن برسد.
چرا باید مجبور باشیم برای رفع مشکل دید رانندگان ، درختان را جابجا کنیم و در فصلی که فصل هرس نیست بیاییم و شاخ و برگ درختان را شاخه زنی کنیم و به درخت آسیب بزنیم. از همان ابتدا درخت در جایی کاشته شود که اصولی باشد و برای رانندگان و دید آنها مشکلی بوجود نیاورد .
در معابر بزرگراهی شمالی به جنوبی مانند صیاد شیرازی ، چمران ، مدرس که یک مقدار سرعت ها بالاست نقش تابلوها در پیشگیری از تصادفات خیلی زیاد می باشد . ما نمونه تصادفات زیادی را داشته ایم که راننده متوجه خروجی نشده و دنده عقب گرفته و باعث برخورد حتی چندین خودرو شده است .
اگر درخت در محل خودش به صورت اصولی کاشته نشود آبیاری فضای سبز با مشکل روبرو می شود و آن باغبانی که می بایست برای آبیاری درختان از عرض بزرگراه تردد نماید دچار برخورد با خودروها شده و مشکلات بعدی را بوجود خواهد آورد .

برخورد شدید پژو با تابلوی راهنمای مسیر

سرهنگ "رابعه جوانبخت" رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد باعث برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با تابلوی راهنمای مسیر شد.
سرهنگ "رابعه جوانبخت" گفت: در ساعت 8 صبح دیروز ، در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و پس از برخورد شدید با تیر تابلوی راهنمای مسیر متوقف می شود
خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و فقط راننده خودروی سواری آسیب جزیی دید.
با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده پژو به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص علت حادثه گفت : عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد از سوی راننده پژو باعث این حادثه شده است .
وی از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند و در طول رانندگی تمام حواس و فکر خود را به رانندگی معطوف داشته از خوردن و آشامیدن پرهیز نمایند .

کشف محموله پوشاک قاچاق در"پاسداران "

سرهنگ" هدایت بهرامی " رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف دپوی پوشاک قاچاق به ارزش 18 میلیارد ریال در محدوده خیابان "پاسداران" خبر داد.
سرهنگ" هدایت بهرامی " رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پي دريافت خبري مبني بر دپو و نگهداری کالاي قاچاق در فروشگاهی در محدوده خیابان "پاسداران" تهران ، بررسي موضوع در دستورکار پليس مبارزه با کالای قاچاق اين پلیس قرار گرفت.
در این راستا ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی فروشگاه مذکور موفق به کشف یک هزار و 137 ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اينکه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله پوشاک کشف شده 18 میلیارد ريال برآورد شده است، گفت: در اين رابطه یک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ هدایتی در پايان ضمن تأکید بر برخورد قاطع پلیس با موضوع قاچاق و اخلالگران نظام اقتصادی کشور از شهروندان در خواست کرد درصورت اطلاع از هرگونه اقدامی در این خصوص مراتب را از طریق تماس با شماره تماس 110 به پليس اطلاع دهند.

کلاهبرداری 160 میلیاردی در تهران

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای که برای حل و فصل پرونده مالیاتی 160 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
بسرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور" معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره کلاهبرداری از یک فرد تحت عنوان حل و فصل پرونده مالیاتی در یک شرکت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک مرد جوان با چرب زبانی از شاکی پرونده تحت عنوان حل و فصل پرونده مالیاتی، مبالغ زیادی دریافت و کلاهبرداری کرده است.
کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کردند , پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی پی بردند متهم قصد دارد تا مجدد این اعمال مجرمانه را انجام دهد.
متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی به ارزش 160 میلیارد ریال اعتراف کرد.
با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

دستگیری سارقان موتورسیکلت

سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 نفر سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
سرهنگ "اردشیر نادری" سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: نهم مرداد ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 126 تهرانپارس در محدوده محله و خیابان قاسمی در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین که رفتار نامتعارف از خود نشان میدادند مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.
سرنشینان موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشداری ماموران بی‌توجهی کردند.
ماموران در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با شلیک تیر هوایی و در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری 2 مرد جوان شدند.
سرهنگ اردشیر نادری با بیان اینکه از کوله پشتی متهمان آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت دو دستگاه موتورسیکلت و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کردند.
در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت‌ موتورسیکلت شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند.
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای

سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می کرد ، خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد
سرهنگ "عبدالرضا محمدی" در تشریح این خبر بیان داشت : در تاریخ نهم مرداد ماه عملیات کلانتری 115 رازی در حال گشت زنی در محدوده میدان "راه اهن" تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.
متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.
این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهم متوقف شد.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهم زمینگیر و دستگیر شد و با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهم دو دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بود کشف شد با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت میباشد.
متهم 20 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان و و متهم بهمراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از 37 کیلو گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه سوداگر مرگ

سرهنگ حسین باباپور رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 37 کیلو و 440 گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه متهم خبر داد.
سرهنگ "حسین باباپور" در تشريح جزييات خبر اعلام کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ یکی از قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی و پرونده اي در اين خصوص در معاونت عملیات ویژه پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکيل و بررسي و تحقيق پيرامون جزييات آن در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با پيگيري و تحقيقات ميداني پليس و اقدامات پیچیده اطلاعاتی و چگونگي عملکرد مظنون پرونده براي پليس محرز و محل اختفای و نگهداری مواد مخدر شناسایی شده و اقدامات مقدماتي جهت اخذ دستور ورود به مخفیگاه متهم از طرف مرجع قضايي انجام شد و سرانجام عصر روز گذشته پس از انجام تمامي جوانب و مقدمات کار مامورين به مخفیگاه متهم مراجعه و در اقدامی ضربتی موفق شدند متهم را دستگیر کنند.
با ورود به مخفیگاه سريعا نسبت به جستجو و بازرسی دقیق محل اقدام شد که مقدار 24 کیلو و 950 گرم تریاک و 12 کیلو و 160 گرم حشیش و 200 گرم شیره تریاک و 130 گرم سوخته تریاک شد.
وی در پايان اعلام کرد: متهم جهت پيگرد قضايي پس از انتقال به مقر پليس به مراجع قضايي تحویل داده شد.

مرد رویاهای اینستاگرامی یا شیاد مجازی

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و اغفال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت مجرم با خوش صحبتی رمز اینستاگرام شاکی را نیز در اختیار گرفته بود.
سرهنگ "داود معظمی گودرزی"، رئیس پلیس فتا تهران اظهار داشت: خانم جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس در فضای مجازی با اغفال وی اقدام به اخاذی از ایشان می کند.
شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان داشت در شبکه اجتماعی اینستاگرام با شخصی بسیار خوش صحبت و به ظاهر محترم آشنا شدم و روز به روز ارتباط ما با یکدیگر نزدیکتر شد تا جایی که این فرد کاملا اعتماد من را جلب کرد و کاملا مطابق مرد رویاهای من بود،بنده علاوه بر رمز اکانت اینستاگرامم تصاویر خصوصی ام را نیز برایش فرستادم، بعد از گذشت مدتی درخواست های غیراخلاقی و نامتعارف وی شروع شد و تهدید میکرد اگر به او پول ندهم تصاویرم را علاوه بر صفحه خودم در کل اینستاگرام پخش می کند.
کارشناسان متخصص پلیس فتا پایتخت اقدامات خود را آغاز کردند و پس از بررسی همه جوانب پرونده و بهره گیری از روش های علمی و تخصصی سایبری موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.
کارشناسان فنی این پلیس با تحقیقات گسترده در فضای مجازی ضمن به دست آوردن اطلاعات هویتی متهم پس از تشریفات قضائی مجرم را در یکی از مناطق غربی تهران بزرگ دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.
متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ هرگونه جرمی را رد می کرد اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت صرفا با انگیزه کسب مال دست به این اقدام زدم و از عمل خود پشیمان هستم.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان به هویت ها در فضای مجازی اعتماد نکنید چرا که نتیجه این اعتماد گرفتار شدن شما در دام شیادان اینترنتی است، با مرتکبان این جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد شد،همچنین شهروندان می توانند موارد مشکوک را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریتهای سایبری به شماره 096380 و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

 

جدیدترین اخبار پلیس تهران را در بسته انتظامی تهران رسانه دنبال کنید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت