نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

شنبه 1403/02/22

پلیس رسانه؛

اعلام کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر تهران

تهران رسانه | فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مصاحبه خبری، عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را تشریح کرد.

اعلام کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران به تشریح گزارش عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حوزه انهدام باندهای سازمان یافته خرید و فروش موادمخدر از ابتدای سال تاکنون پرداخت.

سردار محمدیان گفت؛ پاکسازی برخی پاتوق‌های معتادان و دستگیری آنها همگی به همت شبانه‌روزی افراد خدوم پلیس مبارزه با مواد مخدر است که ارزیابی عملکرد در این بخش را برعهده مردم خواهیم گذاشت.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به عملکرد ۱۰ روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود؛ در این ده روز گذشته حدود ۲۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف شده است که این عدد و رقم یکجا نبوده است. این مواد به صورت محموله‌هایی با انواع مختلف در حال ورود به تهران بزرگ بوده که قاچاقچیان با اضافه‌ کردن ناخالصی‌ها وزن آنها را تغییر داده‌اند.

سردار محمدیان در پایان گفت؛ به مردم قول دادیم که توزیع کنندگان مواد در هر سطح شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضائی کنیم که امروز ملاحظه می‌کنیم که هر کدام از این بسته‌ها کافی است جوانی را به دام اعتیاد بیاندازد، اگر چه وزن آن کم است اما می‌تواند عامل اعتیاد دائمی یک جوان باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت