نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

شنبه 1403/02/22

پلیس رسانه؛

از معرفی قاتل تا کشف سیگار قاچاق در اخبار پلیس تهران

تهران رسانه | اخبار امروز پلیس تهران را در بسته انتظامی تهران رسانه دنبال کنید.

از معرفی قاتل تا کشف سیگار قاچاق در اخبار پلیس تهران

قاتل یک دختر جوان در شرق تهران پس از پشیمانی خود را به پلیس معرفی کرد

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از اعتراف یک مرد به قتل نامزد خود در تهران خبر داد.
سردار "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل مردادماه سال جاری وقوع یک مورد فوتی مشکوک در یکی از محله های شرق شهر تهران از طریق اورژانس بیمارستان به پلیس آگاهی تهران اعلام و رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی از کارآگاهان ویژه قتل اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقاتشان دریافتند، خانمی حدودا 35 ساله در تاریخ سوم مرداد ماه سال جاری حوالی عصر، با ورود اورژانس به منزل وی، او را به بیمارستان انتقال دادند و علیرغم اقدامات پزشکی، وی به دلیل جراحات وارده و مقدار خون از دست رفته، جان خود را از دست داده است.
کارآگاهان در گام بعدی با بررسی جسد آثار جراحت در نواحی مختلف روی سینه، شکم و پهلو او مشاهده کردند و با استفاده از روش های میدانی و تحقیات محلی دریافتند؛ در تاریخ و ساعت مرد جوانی به منزل مقتول مراجعه کرده است و پس از مدتی ، وی با ظاهری آشفته خارج می شود.
وی با اشاره به اینکه با ورود به منزل مقتول آثار برجای مانده از خونریزی و یک قبضه چاقو در صحنه جرم کشف شد، ادامه داد: کارآگاهان در ادامه به شناسایی قاتل پرداختند تا اینکه یازدهم مرداد ماه از کلانتری محل وقوع جرم تماس و اعلام داشتند، فردی به کلانتری مراجعه و به ارتکاب یک فقره قتل اعتراف کرده است.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی سریعا به کلانتری مراجعه کردند و متهم 35 ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی در خصوص چرایی و چگونگی وقوع قتل اظهار کرد، به مدت 4 سال مقتول را می شناخته و قرار بر ازدواج داشتند و طی این سال ها هرچقدر درآمد داشتم به نامزدم امانت دادم تا برایم پس انداز کند تا اینکه یک روز از ارتباط او با فرد دیگری با خبر شدم. برای پس گرفتن پول پس اندازم نزد او رفتم که با مقاومت وی برای بازگشت پول مواجه شدم و پس از درگیری لفظی به دلیل خشم زیاد او را با چاقو زخمی کردم و به سرعت از محل متواری شدم. ولی پس از عذاب وجدان و ناراحتی بسیار، خود را به این کلانتری معرفی کردم.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: متهم با تکمیل پرونده و تحقیات پلیسی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

دستگیری باند 6 نفره زورگیری در سطح شهر تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند 6 نفره سرقت به عنف در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به 40 فقره زورگیری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
سردار "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل خرداد ماه سال جاری با وقوع سرقت های سریالی زورگیری از شهروندان، رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی از کارآگاهان زبده اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.
کارآگاهان با توجه به اهمیت موضوع، ابتدا تحقیقات میدانی و اطلاعاتی را آغاز کردند و دریافتند؛ 4 موتورسوار با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت "هوندا و کلیک" در ساعاتی از شب با گذر از محله های خلوت و شناسایی افراد کم توان و سالمند و به ویژه بانوان به سمت آنان رفته و با استفاده از چاقو، قمه آنان را تهدید، اموال با ارزش مال باختگان را به سرقت برده اند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سن سارقان بین 20 تا 30 سال شناسایی و مشخص شد یکی از این افراد ، سابقه دار و حرفه است، عنوان کرد: کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم مخفیگاه هر 4 متهم را در نقاط مختلف مرکز شهر تهران شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه و منسجم سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی انتقال دادند.
متهمان در بازجویی های ابتدایی منکر هرگونه اقدام خلافکارانه شدند، اما در ادامه کارآگاهان با ارائه مدارک و مستنداک قوی، متهمان به ناچار به 40 فقره سرقت زورگیری با همکاری 2 همدست دیگرشان اعتراف کردند.
در ادامه کارآگاهان با استفاده از شیوه های نوین بازجویی و تحقیقات میدانی موفق شدند مخفیگاه 2 تن دیگر سارقان متواری این باند را شناسایی کنند و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و به اداره پنجم انتقال دادند.
وی در پایان اشاره کرد: تاکنون 32 تن از مال باختگان شناسایی و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای شناسایی سایر و دیگر جرایم در اختیار کارآگاهان اداره پنجم این پلیس قرار دارند.

دستگیری زن 50 ساله که به شیوه بی هوشی سرقت می کرد

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زنی که به شیوه بی هوشی از رانندگان خودروهای سواری سرقتی می کرد خبر داد و گفت: متهم به 50 فقره سرقت اعتراف در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.
سردار "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اواسط اردیبهشت ماه سال جاری با وقوع چند فقره سرقت مشابه به شیوه بی هوشی رانندگان مسافرکش، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان زبده پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقاتی از مال باختگان دریافتند؛ متهم در سطح شهر تهران به عنوان مسافر درخواست خودرو می کرده و پس از اینکه سوار بر خودرو می شده به بهانه خرید اقلام خوراکی از ماشین پیاده می شده و پس از اینکه به راننده نوشیدنی تعارف می کرده است، راننده خودرو با خوردن نوشیدنی مسموم، بیهوش و پس از اینکه به هوش آمد متوجه می شده که تمامی اموال با ارزش او از داخل خودرو به سرقت رفته است.
کارآگاهان با توجه به اهمیت موضوع و حرفه ای بودن سارق، محل های تردد متهم را شناسایی کردند و در ادامه با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال دادند.
سردار گودرزی در ادامه با بیان اینکه سارق زن 50 ساله در بازجویی های اولیه به 50 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد ، ادامه داد: متهم در پی جوئی های انتظامی اظهار کرد اموال به سرقت را به مالخری می فروخته است .
با شناسایی مالخر اموال مسروقه و دستگیری متهم در مخفیگاهش تعدادی از اموال به سرقت رفته کشف و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

درب فروش کلاهبردار در دام پلیس فتا

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده کلاهبرداری به روش استفاده از درگاه جعلی با ترفند "فروش درب های ارزان قیمت" خبر داد.
سرهنگ "داود معظمی گودرزی"، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: تعدادی از شهروندان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شدند مبالغ زیادی بصورت غیرمجاز از حساب بانکی آنها برداشت شده است.
یکی از مال باختگان پرونده در اظهارات خود گفت، قصد خرید یک درب را داشتم و در فضای مجازی مشغول جستجو بودم که یک سایت «فروش فوق العاده درب» به صورت شرایطی را مشاهده کردم و وارد آن شدم و بدون بررسی و اطمینان از هویت گردانندگان سایت مذکور یک درب خریداری کردم و جهت واریز پیش پرداخت آن به مبلغ 100 میلیون ریال از طریق درگاه موجود در همان سایت اقدام کردم که با تراکنش ناموفق مواجه شدم و پس از دقایقی مبلغ 500 میلیون ریال از حسابم کسر شد.
کارشناسان پلیس فتا پایتخت پس از مطالعه اظهارات شکات اقدامات خود را آغاز کرده و متوجه شدند همه مال باختگان پرونده فوق از طریق درگاه جعلی یک سایت با پوشش فروش درب مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند،با بررسی همه جانبه و بهره گیری از روش های علمی و فنی موفق به شناسایی هویت گرداننده سایت شدند.
با به دست آمدن اطلاعات هویتی و مشخص شدن محل اختفای مجرم،پس از تشریفات قضائی متهم در یک اقدام پلیسی در یکی از مناطق غربی تهران در مخفیگاهش دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
این مقام مسئول با اشاره به افزایش تعداد شکات پرونده به بیش از 20 نفر با ارزش مالی بیش از7 میلیارد ریال اظهار داشت: این مجرم اینترنتی پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مشاهده مستندات موجود در پرونده جرم خود را پذیرفت و گفت با ایجاد یک سایت فروش درب و استفاده از تصاویر موجود در اینترنت سوژه های خود را جذب می کردم و به بهانه دریافت پیش پرداخت با استفاده از یک درگاه جعلی اقدام به کلاهبرداری از مراجعه کنندگان می کردم.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: چنانچه اقدام به خرید اینترنتی می کنند حتما از هویت فروشگاه و گردانندگان آن اطمینان حاصل کرده و در هنگام ورود اطلاعات کارت و حساب بانکی، ملاحظات امنیتی لازم را رعایت کنند، همچنین هموطنان در صورت مشاهده موارد مشابه و مشکوک می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریتهای سایبری به شماره تلفن 096380 و یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان ما در میان بگذارند.

دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت

سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دسگیری یک نفر سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
سرهنگ "امیر هوشنگ امیری" سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: هفتم مرداد، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 208 پایانه جنوب در محدوده خیابان "بخارایی" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به راکب یک دستگاه موتورسیکلت که رفتار نامتعارف از خود نشان می داد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و راکب آن سارق حرفه‌ای هست که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.
راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرد و به هشدار ماموران بی‌توجهی کرد.
ماموران در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با شلیک تیر هوایی و در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری سارق شدند.
سرهنگ امیری با بیان اینکه از کوله پشتی متهم آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت سه دستگاه موتورسیکلت و سرقت 12 دستگاه گوشی هوشمند در سطح معابر تهران اعتراف کرد.
در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده که اقدام به سرقت‌ موتورسیکلت شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کرد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

دستگیری سارقان بازیگر سرشناس

سرهنگ کارگاه سعید دالوند رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان بازیگر سرشناس خبر داد.
سرهنگ کارگاه "سعید دالوند"جزئیات شناسایی سارقان زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند بازیگر سرشناس را کرده بودند، تشریح کرد.سرهنگ سعید دالوند در توضیح نحوه شناسایی سارقان عنوان داشت: روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در محدوده خیابان نیاوران به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و پیش از هرگونه اقدام این افراد جهت فرار از موقعیت، آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

افراد دستگیر شده، جهت انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند؛ در بررسی های فنی مشخص شد که این دو از سارقان زورگیر و سابقه دار پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند که در زمان دستگیری اقدام به ارائه هویت های مجعول برای خود کرده بودند.

با شناسایی آنها به عنوان سارقان سابقه دار در موضوع سرقت های زورگیری و گردنبندقاپی، تحقیقات فنی - پلیسی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت و با جمع بندی قرائن و دلایل پلیسی مجبور به اعتراف به سرقت در مناطق شمال تهران شدند.

با توجه به اعترافات به دست آمده از متهمان، روز پنجشنبه مورخه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲، :بازیگر سرشناس به همراه همسرش جهت شناسایی متهمان به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شد و بلافاصله پس از مواجه حضوری با متهمان، هر دو متهم را به صورت دقیق و کامل شناسایی کردند.

در حال حاضر متهمان در اختيار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از آنها جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی در دستور کار قرار دارد.

سرقت از انبار داروخانه

سرهنگ سید محمدرضا موسوی سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای که انبار داروخانه ای در جنوب تهران 2 میلیارد ریال دارو سرقت کرده بود، خبر داد.
سرهنگ " سید محمدرضا موسوی" اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از انباری داروخانه ای در محدوده کلانتری سلیمانیه، به ارزش 2 میلیارد ریال بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 121 این پلیس قرار گرفت و ماموران با حضور در محل های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند.
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران افزود: گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری متهم را هنگام پرسه زنی مشاهده و بلافاصله ماموران دستور توقف فرد را اعلام کردند.
در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و با انتقال متهم به کلانتری، وی به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان کرد و مشخص شد متهم اموال را به مالخری در جنوب تهران فروخته است.
به گفته این مقام پلیسی، ضمن تکمیل پرونده، متهم 34 ساله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار کلانتری 121 سلیمانیه قرار گرفت.

انهدام باند سرقت خودرو با شلیک دقیق ماموران

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند 3نفره سارقان حرفه ای خودرو با هوشمندی ماموران کلانتری خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره سرقت خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
سردار "محمد گودرزی" رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: دهم مرداد ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 120 سید خندان در محدوده خیابان "ابوذر غفاری" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پراید با 3 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی پراید چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.
رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشداری ماموران بی‌توجهی کردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح به لاستیک خودروی متهمان شلیک کردند که در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری 3 مرد جوان شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی و مراجعه به مخفیگاه متهمان موفق به کشف یک خودروی مسروقه دیگر شدند.
سردار گودرزی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پراید آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی 20 فقره دیگر سرقت‌های سرقت خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کردند.
وی در پایان خاطر نشان کرد : در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت‌ خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کشف بیش از 900 گرم شیشه و هروئین

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری فروشنده حرفه ای مواد مخدر در تهران خبر داد.
سردار "محمد گودرزی" اعلام داشت: در راستاي مبارزه قاطع و همه جانبه عليه قاچاقچيان و سوداگران مرگ و برخورد ويژه با عوامل و عناصراصلي تهيه و توزيع مواد مخدر در پایتخت، ماموران کلانتری 119 مهرآباد اين پليس با انجام اقدامات پليسي گسترده دریافتند یکی از فروشندگان حرفه اي مواد مخدر که از توزیع کنندگان اصلی و سابقه دار در تهران است ضمن تهيه محموله ي مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور اقدام به توزيع مواد مخدر در مناطقه مي نمايد از همين رو فعالیت مجرمانه متهم را تحت رصد قرار دادند.
با رصد لحظه به لحظه فعاليت هاي سوژه و با زیر نظر گرفتن محدوده فعالیت وی در روز دهم مرداد ماه نهايتا مخفیگاه متهم در محدوده خیابان "طوس" محله مهرآباد شناسائی شد و در ادامه ماموران،موفق شدند در یک عملیات منسجم و هماهنگ متهم را درحالی که در حال بسته بندی مواد مخدر بود را دستگیر و در بازرسی از محل مقدار 957 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و 17 گرم هروئین کشف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

توزیع مواد روانگردان در پایتخت

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از كشف 44 کیلو مواد مخدر روانگردان خبر داد .
سرهنگ"حسین باباپور " با اعلام این خبر ، اظهار داشت: مأموران "عملیات ویژه" پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ، در رصد های اطلاعاتی به دست آوردند 4 سوداگر مرگ ضمن همکاری با یکدیگر و تهیه مواد روانگردان از شهرهای مرزی جنوب کشور، به توزیع آن در محدوده "غرب" تهران می پردازند.
وي بيان داشت : ماموران با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازدید از مخفیگاه آنان 44 کیلوگرم انواع مواد روانگردان نوظهور كشف كردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: ماموران در این رابطه هر 4 سوداگر مرگ را دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ باباپور با بيان اينكه پليس به صورت شبانه‌روزي تمام تلاش خود را براي برقراري نظم و امنيت جامعه انجام مي‌دهد خاطر نشان كرد: مركز فوريت‌هاي پليسي 110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسايي و برخورد با مجرمان است.

جاساز تریاک در بار لیمو ترش

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف 42 کیلو گرم تریاک از یک کامیون حامل بار لیموترش خبر داد.
سرهنگ "حسین باباپور" با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی تریاک توسط شخصی به وسیله یک کامیون در پوشش انتقال لیموترش مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در ادامه ماموران با شناسایی مسیر تردد خودرو حامل مواد مخدر با استقرار در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی پس از چندین ساعت رصد و کنترل خودروهای ورودی به میدان میوه و تره بار، در نهایت کامیون مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را متوقف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات، گفت: در بازرسی از خودرو متهمان 42 کیلوگرم تریاک که به صورت کاملا حرفه ای در بین بار لیموترش جاسازی شده بود کشف شد.
سرهنگ باباپور در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با معرفی شبکه های توزیع مواد مخدر نقش خود را در پیشگیری آسیب های متوجه جوانان و نوجوانان ایفا کنند.

کشف بیش از 600 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق

کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از 661 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در جنوب تهران خبرداد.
سرهنگ کارآگاه "هدایت بهرامی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران 4 دستگاه خودرو حامل محموله دخانی قاچاق در محدوده محله خانی آباد تهران شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی خودروهای مورد نظر را در یک عملیات پلیسی متوقف و در بازرسی از آنها 661 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای دخانی قاچاق کشف شده را 25 میلیارد ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد: در این خصوص خودروها حامل بار قاچاق به مقر پلیس منتقل و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت