نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

سه شنبه 1403/02/25

صائبی خبر داد؛

انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران

تهران رسانه | انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان به منظور انسجام و هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران برگزار می‌شود.

انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران گفت: انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان به منظور انسجام و هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران برگزار می‌شود.

محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران اظهار کرد: با توجه به ساختار شورای هماهنگی استان تهران در مدت معین، افراد با شرایط و فعالیت مرتبط در دستگاه‌های استان رزومه و درخواست‌شان را به اداره کل روابط عمومی استانداری تهران ارسال کردند‌.

وی ادامه داد: پس از بررسی اسامی، ۱۹ کاندیدا به صورت رسمی اعلام شد و در جلسه یکشنبه ۲۲ مردادماه که با حضور مدیران روابط عمومی استان تهران با حضور دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور و استاندار برگزار می‌شود، مدیران به هفت نامزد انتخاباتی خود رای می دهند.

جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران خاطرنشان کرد: با اختیاراتی که شورای هماهنگی در سطح استان دارد، پس از رای گیری و انتخاب اعضا اقدامات شایسته‌ای در راستای اعتلا، انسجام و هماهنگی روابط عمومی‌ها در سطح استان خواهیم داشت.

صائبی سپس گفت: این شورا به منظور ایجاد انسجام، اتخاذ شیوه های مناسب، هماهنگی در امور اطلاع رسانی و ایجاد وحدت رویه و با حضور همه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های استان تشکیل خواهد شد.

وی افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان به ریاست استاندار و در غیاب به جانشینی و دبیری مدیرکل روابط عمومی استانداری و با شرکت اعضا تشکیل و وظیفه‌ هماهنگی اطلاع رسانی را در استان بر عهده خواهد داشت.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت