چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

آقایان در ست کردن کفش و کمربند باید به چه نکاتی دقت نمایند؟

تهران رسانه | اگر می‌خواهید کفش و کمربند را بایکدیگر ست کنید، این مطلب را بخوانید.

آقایان در ست کردن کفش و کمربند باید به چه نکاتی دقت نمایند؟

در استایل آن چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که لباس‌ها به گونه‌ای بایکدیگر ترکیب شوند تا استایل به دست آمده، ظاهر شیک و جذابی داشته باشد. البته توجه به جزئیات مانند استفاده از برخی پوشاک و اکسسوری‌های مردانه در استایل آقایان نقش مهمی ایفا می‌کند؛ بنابراین اگر یک هماهنگی مناسب بین آن‌ها و پیراهن راحت و کژوال وجود داشته باشد، استایل شما برای حضور در موقعیت‌هایی خاص ظاهر جذاب‌تری پیدا می‌کند.

به عنوان مثال بسیاری از آقایانی که قصد دارند به محل کار خود بروند، برای تکمیل استایل ظاهری رسمی خود از کمربند استفاده می‌کنند، اما درکنار این موضوع هرگز از پوشیدن کفش‌های شیک و مرتب غافل نشوید. چون اگر میان کفش و کمربند شما یک هماهنگی مناسب وجود داشته باشد، جذابیت استایل ظاهری رسمی چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

چرا وجود یک هماهنگی میان کفش و کمربند اهمیت دارد؟

اگر به دنبال پاسخ سریع این سوال هستید، باید بگوییم که اساسا وجود هماهنگی میان کفش و کمربند شما الزامی نیست. اما اگر شما به این نکته توجه کنید، هماهنگی آن‌ها باعث می‌شود تا استایل‌تان در مقایسه با دیگر آقایان مزیت دیگری داشته باشد.

ضمنا شما برای ایجاد هماهنگی میان کفش و کمربند کار دشواری نخواهید داشت. چون درحال حاضر هم کفش و هم کمربند در مدل‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. از این رو شما گزینه‌های بسیاری از نظر الگو و رنگ در اختیار دارید که می‌توانید برای ایجاد یک هماهنگی مناسب آن‌ها را با یکدیگر امتحان کنید.

در ست کردن کفش و کمربند باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اولین نکته برای ست کردن کفش و کمربند، پرهیز از پوشیدن هم‌زمان یک کفش مشکی و یک کمربند قهوه‌ای است. البته از آنجایی که رنگ‌های تیره نظیر مشکی و قهوه‌ای به نوعی وسوسه‌کننده هستند، به همین دلیل شاید شما روزی بخواهید که هم‌زمان از کفش مشکی و کمربند قهوه‌ای استفاده کنید، اما استفاده از ترکیب باعث می‌شود تا استایل ظاهری شما مانند یک توپ چهل تکه به‌نظر برسد.

نکته دیگری در ست کردن کفش و کمربند باید به آن توجه کنید که جنس سگک آن‌ها بایکدیگر یکسان باشد. به عنوان مثال سگک کفش شما برنجی است؛ بنابراین جنس سگک کمربند شما نیز باید برنجی باشد. توجه به بافت نکته دیگری است که در انجام چنین کاری باید به آن توجه کنید. درواقع ممکن است توجه به جنس سگک و رنگ حواس شما را بافت پرت کند و شما کمربندی و کفشی خریداری کنید که بافت متفاوتی بایکدیگر دارند.

به عنوان مثال از جمله بافت‌های کمربند می‌توان به حصیر و بافت کفش به جیر اشاره کرد. البته این موضوع به این دلیل نیست که بافت‌های آن‌ها فقط به این دو مدل محدود می‌شود. چون درحال حاضر کفش و کمربند در بافت‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند.

به عنوان آخرین نکته، توجه کنید تا کفش و کمربندی انتخاب کنید که هریک از آن‌ها برای حضور در موقعیت‌های مشابهی مناسب باشند. به عنوان مثال شما ممکن است تعداد زیادی کفش رسمی و برعکس تعداد کمی کفش کژوال داشته باشید که این موضوع در مورد کمربند هم می‌تواند صادق باشد.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم که اگر می‌خواهید کفش و کمربند را بایکدیگر ست کنید باید به سه مورد توجه کنید:

۱- جنس سکگ

۲- رنگ

۳- موقعیتی که از آن‌ها می‌خواهید استفاده کنید

همچنین از پوشیدن کفش مشکی رنگ با کمربندی قهوه‌ای رنگ اجتناب کنید. مگر درصورتی که مجبور به انجام چنین کاری هستید. البته جالب است بدانید که این موضوع در خصوص ست کردن کفش و جوراب هم وجود دارد و برخی از آقایان هرگز اصول مربوط به آن را هرگز رعایت نمی‌کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت