نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

پلیس رسانه؛

سارقان مسلح غرب تهران را شناسایی کنید

تهران رسانه | معاونت مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با انتشار تصاویر سارقان مسلح غرب تهران از شهروندان خواست متهمان را شناسایی کنند.

سارقان مسلح غرب تهران را شناسایی کنید

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارق مسلح در غرب تهران، خبر داد و با انتشار تصاویر آنان از شهروندان خواست، متهمان را شناسایی کنند.
سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی مسلحانه از شهروندان در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، 3 مرد جوان با استفاده از موتورسیکلت خود و با تهدید سلاح کلت کمری در غرب تهران طعمه‌های خود را شناسایی و در زمان مناسب اقدام به سرقت مسلحانه تلفن همراه شهروندان کرده‌اند.
بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و با تجزیه ‌و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت متهمان را شنایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد آنها سابقه دار هستند.
کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند که همین سرنخ کافی بود تا سارقان مسلح در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه 3 مالخر پرونده نیز بازداشت شده‌اند، افزود: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت‌های مسلحانه تلفن همراه در جنوب تهران اعتراف و عنوان کردند بخاطر مصرف مواد مخدر دست به این اعمال مجرمانه زده‌اند.
سرهنگ نثاری با بیان اینکه مال باختگان در مواجه حضوری متهمان را شناسایی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند؛ همچنین با دستور مقام قضائی عکس‌ چهره‌باز متهمان برای شناسایی از سوی شهروندان منتشر شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت