نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

شهریار رسانه؛

کلاهبرداری ۳۰۰میلیاردی ارز دیجیتال در شهریار

تهران رسانه | متهم به کلاهبرداری در زمینه ارز دیجیتال در شهریار دستگیر شد.

کلاهبرداری ۳۰۰میلیاردی ارز دیجیتال در شهریار

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری متهم به کلاهبرداری در زمینه ارز دیجیتال در شهریار خبر داد و گفت: وی متهم به کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد ریالی است و تاکنون ۳۰ شاکی دارد.

سردار کیومرث عزیزی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وصول پرونده‌های کلاهبرداری در پوشش شرکتی با فعالیت در زمینه ساخت و ساز و سرمایه گذاری در بازارهای ارز دیجیتال در حوزه غرب استان تهران به ویژه شهرستان‌های شهریار و ملارد موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با برسی‌های صورت گرفته و اخذ اظهارات از شکات مشخص شد فردی خود را به عنوان مدیرعامل شرکت معرفی و با شگرد واگذاری سود، سوژه‌ها خود را از طریق تبلیغات سرمایه گذاران انتخاب و اقدام به کلاهبرداری به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال از ۳۰ شاکی کرده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با وصول پرونده‌های مختلف از کلانتری‌های شهریار و آغاز تحقیقات پلیس، هویت متهم و محل سکونت و تردد وی در شهریار مورد شناسایی قرار گرفت و با بررسی بانک‌های اطلاعاتی و اخذ اظهارت شکات، در نهایت مخفیگاه وی در شهریار شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی، مأموران پلیس آگاهی در عملیاتی غافلگیرانه متهم و کلاهبردار فراری را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در تحقیقات پلیس اعتراف کرد که در سال ۱۳۹۹ کافی نتی در شهرک «شاهد» شهریار داشته و با سیستم ارزهای دیجیتال آشنا بوده است و حدود هفت ماه از شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در زیر مجموعه یک شرکت خارجی فعالیت داشته و متوجه کلاهبرداری آنها شده و پس از قطع ارتباط با شرکت اعلامی با صرافی‌های خارجی آشنا شده که با همکاری صرافی‌ها، خرید رمز ارز خارجی در فضای مجازی می کرده و پس از تبدیل پول ایرانی به رمزارز و انتقال آنها به حساب‌های بانکی و حساب کاربری خود اقدام به خرید و فروش رمز ارز می کرده که اکثراً با ضررهای جبران ناپذیر روبرو شده و سپس با اهالی شهرک محل زندگی خود، قراردادهای مالی مبنی بر سودآوری از طریق بازارهای ارز دیجیتال منعقد کرده و در این خصوص مبالغی از آنها دریافت می کرده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت