نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

قرچک رسانه؛

توسعه صنایع دستی و گردشگری در قرچک

تهران رسانه | زمین ۸۰ هکتاری برای توسعه صنایع دستی و گردشگری در قرچک اختصاص داده شد.

توسعه صنایع دستی و گردشگری در قرچک

به گزارش تهران رسانه ؛ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی از اختصاص زمین ۸۰ هکتاری برای توسعه صنایع دستی در قرچک خبر داد و گفت: ایجاد شهرک صنایع دستی سبب رونق گردشگری می شود.

سید عزت الله ضرغامی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از پل تاریخی باقرآباد، محل شهادت کفن‌پوشان قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ که با همراهی با علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک و دیگر مسئولان شهرستانی انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پل باقرآباد به عنوان یکی از آثار مهم تاریخی و فرهنگی کشور است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ضرغامی با اشاره به اهمیت پل تاریخی ۱۵ خرداد باقرآباد گفت: این پل در رویداد مهم مردم مجاهد و آزادیخواه این منطقه که کفن پوش به تهران برای دفاع از امام راحل حرکت کرده بودند نقش مهمی دارد از این رو توجه به این بخش اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اهمیت قرچک از نظر تاریخی عنوان داشت: این منطقه با بهره مندی از آثار مهمی از جمله تپه هفت هزار ساله و پل باقرآباد، اهمیت ویژه ای در حوزه تاریخی دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی نیز قرچک حرف‌هایی برای گفتن دارد اظهار داشت: با اقدامات انجام شده از سوی مسئولان استانی، فرمانداری و شهرداری قرچک می‌توان افق روشنی را در این حوزه برای قرچک متصور بود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: با همکاری مسئولان استانی و شهرستان قرچک زمینی ۸۰ هکتاری برای توسعه صنایع دستی در نظر گرفته شده که پس از بازدید از این موقعیت، مجوزهای لازم برای انجام مأموریت‌های صنایع دستی صادر می‌شود تا در چارچوب و شاخص‌های مطرح شده با راه اندازی شهرک صنایع دستی، شاهد رونق حوزه صنایع دستی و گردشگری باشیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت