نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

شنبه 1403/02/15

مدرسه رسانه؛

ثبت نام ۸۹ هزار دانش آموز در رباط کریم

تهران رسانه | ۸۹ هزار دانش آموز در شهرستان رباط کریم در سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند و این شهرستان با کمبود ۲۰ درصدی معلم روبرو هست.

ثبت نام ۸۹ هزار دانش آموز در رباط کریم

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیر آموزش و پرورش رباط کریم از ثبت نام ۸۹ هزار دانش آموز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این شهرستان با کمبود ۲۰ درصدی معلم روبرو هستیم.

محمود حسینی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید در رباط کریم اظهار داشت: تا کنون ۸۹ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سال تحصیلی جدید رباط کریم با رشد دانش آموزی پنج درصد همراه است گفت: ۳۷ هزار دانش آموز در پرند ثبت نام کرده اند.

حسینی افزود: ۵۲ هزار دانش آموز در مدارس رباط کریم، نصیر شهر و ۲۴ روستای تابعه آن از ابتدای مهر، در کلاس درس حضور می‌یابند.

مدیر آموزش و پرورش رباط کریم با اشاره به اینکه رباط کریم نسبت به شهرهای اطراف خود ۲۰ درصد معلم کمتر دارد، عنوان داشت: با وجود داشتن ۳۷۰۰ نفر معلم در سطح شهرستان، باز ه م با کمبود معلم روبرو هستیم که افزایش رشد دانش آموزان در منطقه یکی از دلایل آن است.

وی بیان داشت: در مدارس فنی حرفه‌ای موفق شده ایم امسال چند رشته کاربردی مانند تعمیرات موبایل، گرافیک، تأسیسات مکانیکی و پرورش گل‌های زینتی نیز اضافه کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت