نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

شهریار رسانه؛

دستگیری ۱۹ سرشاخه شرکت هرمی در شهریار

تهران رسانه | با تلاش مأموران کلانتری ۱۹ شهرک جعفریه در شهریار، یک شرکت هرمی در این شهرک شناسایی و ۱۹ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

دستگیری ۱۹ سرشاخه شرکت هرمی در شهریار

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده انتظامی شهریار گفت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۹ شهرک جعفریه، یک شرکت هرمی در این شهرک شناسایی و ۱۹ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ پیمان فتاحی در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی در شهرک جعفری شهریار رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، ۱۹ نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهریار گفت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آن‌ها مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و یک لپ تاپ را کشف و متهمان دستگیر شده به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند.

فتاحی تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که اعضای این شبکه مبالغی را از زیر مجموعه‌های خود دریافت کرده‌اند و مجموع کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط این باند در دست بررسی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اکثر متهمان دستگیر شده افراد غیر بومی هستند، اضافه کرد: کلاهبرداران با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی جوانان شهرستان‌های دورافتاده در ابتدا با جلب اعتماد آن‌ها از راه‌های مختلف، به بهانه کار در شرکت‌های پردرآمد، به شهریار دعوت کرده و با فریب آن‌ها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضو گیری می‌کردند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت