نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

اسلامشهر رسانه؛

دستگیری اراذل و اوباش نوظهور در اسلامشهر

تهران رسانه | ۱۴۵ نفر از اراذل و اوباش نوظهور در اسلامشهر دستگیر و ۱۰۶ قبضه انواع سلاح سرد و یک قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

دستگیری اراذل و اوباش نوظهور در اسلامشهر

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده انتظامی اسلامشهر از دستگیری ۱۴۵ نفر از اراذل و اوباش نوظهور و کشف ۱۰۶ قبضه انواع سلاح سرد و یک قبضه کلت کمری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا علیزاده اظهار کرد: طرح اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مأموران موفق به دستگیری ۱۰۶ نفر از اراذل و اوباش نوظهور و کشف تعداد ۱۰۶ تیغه انواع سلاح سرد، یک قبضه کلت کمری، ۸۱ عدد فشنگ جنگی و یک عدد شوکر در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمد آباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک‌ها و بوستان‌ها و سایر محلات شدند و در اجرای این طرح تعداد ۲۶ نفر خرده فروش و ۱۳ نفر سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان از جرایمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می‌کند، تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت