نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

سه شنبه 1403/02/25

مسکن رسانه؛

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران

تهران رسانه | خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران غیرقانونی است و دستگاههای نظارتی استان باید با جدیت بیشتری به این موضوع ورود کنند.

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز طرح های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر از تعامل اداره کل متبوعش با صنعت و معدن برای جلوگیری از خرید و فروش امتیاز این طرح‌ها در استان خبر داد.

حسین جنتی اظهار داشت: متاسفانه بنا به اخبار واصله برخی از مشاوران املاک در پایتخت و شهرهای استان اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر می‌کنند که در این زمینه باید دستگاههای نظارتی استان با جدیت بیشتری ورود کنند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور و در راستای جلوگیری از سو استفاده برخی از افراد صاحب امتیاز و با دستور مقام قضائی استان به جهت جلوگیری از درگیری طرح ها با پروندهای حقوقی و قضایی ناشی از تخلفات و جرائم که موجب ضرر به خریداران و تشکیل پرونده های قضایی می شود؛ مقرر شد امور مربوط به این طرح ها از خرید و فروش امتیاز، مطابق با دستور العمل ها و نمونه قرارداد های ابلاغی وزارت متبوع انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: آگهی‌های خرید و فروش در فضای مجازی در خصوص خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و همشهریان فریب سوداگران را نخورند.

جنتی یادآور شد: مشاوران املاک حق خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن را ندارند و این دستور العمل از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به مشاوران املاک ابلاغ شده است.

این مسئول تاکید کرد: شهروندان مطلع باشند با فروش امتیاز مسکن ملی، برای همیشه حق استفاده از تسهیلات دولتی در خصوص زمین یا مسکن را از دست خواهند داد.

عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن و شهرسازی حاکی است که از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۹۹۱ واحد در قالب های گوناگون در سراسر کشور در دست ساخت است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت