چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پلیس رسانه؛

۶۷ برنامه اجرایی در دستورکار پلیس راهور تهران

تهران رسانه | ۶۰ برنامه کوتاه مدت و ۷ برنامه میان مدت و بلند مدت در پليس راهور تهران بزرگ تدوين شده است که در فرصت مناسب هر یک تشریح و اجرایی خواهد شد.

۶۷ برنامه اجرایی در دستورکار پلیس راهور تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۶۷ برنامه اجرایی در دستور کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور افزود: نکته بسیار مهم و اساسی در هر سازمان، نیروی انسانی آن مجموعه است که باید به نیروها در سطح بسیار گسترده‌ای خدمات رسانی کرد و اگر می‌خواهیم رشد را در سازمان ببینیم، همین نیروی انسانی ما عامل اصلی ترقی و پیشرفت هستند.

وی در تشریح قسمت دیگری از اقدامات در دست انجام و برنامه‌های پیش روی گفت: باید بر پایه همین نیروی انسانی که آمادگی همه جانبه را دارند و از همه نظر به او رسیدگی شده است بهترین خدمات و خدمت رسانی به شهروندان ارائه شود.

موسوی پور با اشاره به انجام مأموریت‌های سنگینی چون اربعین و بازگشایی مدارس اشاره داشت و ادامه داد: بنده به توانمندی کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ در انجام مأموریت‌ها ایمان دارم چرا که در تمامی این مدت با تمام وجود آنان را درک کرده و شناخته‌ام و از سخنان حضار و فرماندهانی که در جایگاه سخنرانی کرده‌اند این مهم آشکار است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از چندی قبل کارگروهی ویژه از نخبگان حاضر در پلیس راهور تهران بزرگ و.. استفاده شد و دغدغه اصلی مقام معظم رهبری که در موضوع رفع و کاهش ترافیک بحث راهکار علمی را مطرح فرمودند کمک و بهره هستیم و به ۶۷ برنامه علمی اجرایی با نگاه علمی دست پیدا کرده‌ایم که ۶۰ برنامه آن کوتاه مدت است تا بتوانیم سریع آنها را اجرایی نمائیم و البته ۷ برنامه آن میان مدت و بلند مدت است که در فرصت مناسب هر یک تشریح و اجرایی خواهد شد.

موسوی پور اظهار داشت: ما هیچ وقت بدون برنامه نبوده‌ایم و پلیس راهور تهران بزرگ همیشه برای آتی خود و برای اجرای طرح‌های مختلف ترافیکی برنامه‌های ویژه‌ای داشته است.

وی بیان داشت: قطعاً بنده به تنهایی نمی‌توانم در پیشبرد اهداف مؤثر باشم و این همراهی را باید همه با هم و با تلاش همکارانم پیش ببرم و در این راه باید از وجود دوستان و تجربیات بازنشستگان پلیس راهور تهران بزرگ که دارای تجربیات بسیار گران بهایی هستند نیز استفاده خواهیم برد.

سرهنگ موسوی پور گفت: باید اتفاقات خوبی در همه زمینه‌ها هم در زمینه روان سازی ترافیک و اجرای طرح‌ها و اقدامات مؤثر در حوزه رضایتمندی شهروندان روی دهد و از همین لحظه به بعد که با جدیت بیشتر در همه زمینه‌ها دنبال خواهد شد و بنده خودم بر حسن انجام تلاش‌ها و اقدامات نظاره‌گر خواهم بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت