رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

یک شنبه 1403/02/09

صائبی خبر داد؛

ضرورت ارتقا جایگاه روابط عمومی ها در استان تهران

تهران رسانه | ۹۸ سرفصل آموزشی برای روابط عمومی‌های استان تهران تعریف شده است تا زمینه برای ارتقا کمیت و کیفیت آنها فراهم شود.

ضرورت ارتقا جایگاه روابط عمومی ها در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران از تدوین ۹۸ سرفصل آموزش روابط عمومی‌ها در استان خبر داد و بر ضرورت ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

محمد صائبی شامگاه چهارشنبه در اولین جلسه شورای مدیران روابط‌عمومی فرمانداری‌های استان تهران که با حضور کارشناسان روابط عمومی استانداری و دیگر اعضا در روستای هدف گردشگری گلزار از توابع بخش مرکزی شهرستان پاکدشت برگزار شد، با اشاره به لزوم اصلاح ساختار اجرایی روابط‌عمومی‌ها اظهار داشت: این جلسات به صورت منظم و مستمر با برنامه و موضوعات مشخص و تخصصی پیگیری می‌شود تا زمینه برای تشریک مساعی و هماهنگی روابط عمومی‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها گفت: مرام نامه روابط‌عمومی‌ها به امضای استاندار تهران ابلاغ شده تا زمینه تقویت جایگاه روابط‌عمومی‌ها فراهم شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران عنوان کرد: ۹۸ سرفصل آموزشی برای روابط عمومی‌ها تعریف شده تا زمینه برای ارتقا کمیت و کیفیت روابط عمومی‌ها فراهم شود.

صائبی سپس گفت: ارزیابی روابط عمومی‌ها بر اساس شاخص‌های تخصصی به منظور ارائه ایده‌های برتر انجام می‌شود.

بررسی کارگروه‌های تخصصی روابط عمومی، گفتگو پیرامون موضوعات کاری هفته دولت، هفته دفاع مقدس، انتخابات و برنامه‌های پیشنهادی، کانال‌های استانداری و سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. گفتنی است در پایان جلسه برنامه بازدید مدیرکل و مدیران روابط عمومی از جشنواره گل و گیاه ویژه هفته فرهنگی در راستای تحقق مصوبه سفر رئیس جمهور به عنوان تبدیل پاکدشت به منطقه نمونه گردشگری گل و گیاه برگزار شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
مروری بر ۶ دوره فعالیت شورای شهری تهران

مروری بر ۶ دوره فعالیت شورای شهری تهران

تهران رسانه | شورای شهر تهران ۵دوره را پشت سر گذاشته و امروز(۹اردیبشهت) به مناسبت روز شوراها، فرصتی پیش آمد تا مروری بر شوراها از گذشته تا امروز و مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته آنها داشته باشیم.

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

تهران رسانه | در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران و دو تن از نامزدها در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت