نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

شنبه 1403/02/15

پردیس رسانه؛

فعالیت غیرقانونی ۶۵۳ مشاور املاک در پردیس

تهران رسانه | هم اکنون در سطح شهرستان پردیس یک هزار و ۸۸۴ دفتر مشاور املاک فعال هستند و از این تعداد ۶۵۳ واحدصنفی معاملات املاک مجوز فعالیت ندارند.

فعالیت غیرقانونی ۶۵۳ مشاور املاک در پردیس

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس اعلام کرد: هم اکنون در سطح این شهرستان یک هزار و ۸۸۴ دفتر مشاور املاک فعال هستند و از این تعداد ۶۵۳ واحدصنفی معاملات املاک مجوز فعالیت ندارند.

ایمان زهره وند روز شنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف ساماندهی این بنگاه‌ها و اخطار جهت کسب مجوز به آنها مهلت ۱۰ روز داده شده تا برای دریافت مجوز و ادامه فعالیت اقدام کنند و پس از اتمام مهلت در گشت‌های بازرسی آتی دفاتر ۶۵۳ بنگاه شناسایی شده، فاقد مجوز تعطیل خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان هر گونه مشاهده تخلف در این خصوص را به شماره ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

فرماندار شهرستان پردیس نیز در این باره به خبرنگاران گفت: بر اساس قوانین جاری تمامی متقاضیان صنفی باید از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور اقدام کنند، در این راستا فرایند صدور مجوز تسهیل شده است.

محسن قضاتلو اظهار داشت: مشاورین املاک فاقد مجوز لازم است در بازه زمانی دو ماهه نسبت به تعیین تکلیف واحدهای صنفی خود اقدام و تمامی متقاضیان باید در درگاه ملی مجوزها ثبت نام کنند تا فرایند صدور مجوز برای آنها تسهیل شود

وی ادامه داد: اجرای بازرسی‌های مداوم از واحدهای صنفی مشاور املاک به صورت هفتگی، معرفی متقاضیان دریافت پروانه املاک برای سیر مراحل آموزش و اخذ گواهینامه دوره تخصصی مربوطه، اطلاع رسانی کامل به متقاضیان از روند و شرایط دریافت مجوز صنفی مشاور املاک و لزوم مراجعه به درگاه ملی مجوز ها طی نشستی تصویب و در حال اجرا است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت