نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

اورژانس تهران؛

بهره برداری از اتوبوس آمبولانس در شمال تهران

تهران رسانه | آئین بهره‌برداری از یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و رونمایی از موبایل کلینیک اورژانس شمال تهران با حضور فرماندار شمیرانات برگزار شد.

بهره برداری از اتوبوس آمبولانس در شمال تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ آئین بهره‌برداری از یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و رونمایی از موبایل کلینیک اورژانس شمال تهران با حضور فرماندار شمیرانات برگزار شد.

این مراسم روز یکشنبه با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، سید حسین علوی مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، مهدی اقاجان‌نیا رئیس اورژانس شمال تهران و اسماعیل فراهانی معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران در محوطه سعدآباد برگزار شد.

با بهره‌برداری از این اتوبوس آمبولانس که به محدوده شمال پایتخت خدمات‌رسانی خواهد داشت، اورژانس شمال تهران به دو اتوبوس آمبولانس مجهز شد.

پیشتر دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: ۲۷ دستگاه آمبولانس رسوب شده در انبارهای گمرک غرب تهران، ترخیص و برای کمک به بیماران در اختیار وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی روز پنجشنبه گذشته با تأکید بر اهتمام دادستانی تهران نسبت به اجرای دستورهای رئیس قوه قضاییه و سیاست‌های کلان دستگاه قضایی در زمینه صیانت از حقوق عامه، اظهار داشت: در بازدیدهای میدانی از گمرک غرب تهران ملاحظه شد تعدادی آمبولانس اهدایی از سوی نهادهای بین‌المللی به جمهوری اسلامی ایران، با گذشت مدت زمان قابل توجه از زمان ورود به کشور، اما به دلیل دریافت نشدن ثبت سفارش توسط وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در انبارهای گمرک رسوب شده و در معرض استهلاک قرار دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت