نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

شنبه 1403/02/22

پلیس رسانه؛

برخورد با تخلف توقف در پیاده رو در شهر تهران

تهران رسانه | پلیس راهور تهران بزرگ طرح تشدید برخورد با تخلف توقف در پیاده رو را در سطح معابر شهر تهران آغاز کرد.

برخورد با تخلف توقف در پیاده رو در شهر تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران در خصوص طرح برخورد با تخلف توقف در پیاده رو گفت: پلیس راهور تهران بزرگ این طرح را در سطح معابر شهر تهران آغاز کرده است و اجرای این طرح را با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مطلب فوق، گفت: ضمن اعمال قانون و برخورد قانونی به خود مالک و یا راننده وسیله نقلیه اطلاع رسانی می شود که دیگر این تخلف را مرتکب نگردد.
وی افزود: اما اگر علیرغم اعمال قانون، این تخلف توسط راننده و یا مالک وسیله نقلیه مجدد در روزها و هفته های بعدی تکرار شود، با حمایت مرجع محترم قضایی تشدید برخورد را خواهیم داشت.
سرهنگ رازقی افزود: در این خصوص بانک اطلاعاتی خواهیم داشت و همه سوابق این تخلفات مستند و با تصویر تخلفی که ضبط شده در سوابق خواهند ماند و در صورت تکرار برخورد شدید تری چون انتقال به پارکینگ و طرح تشدید شامل این نوع تخلف خواهد شد.
سرهنگ رازقی گفت: تخلفات ساکن و توقفات غیر مجاز یکی از معظلات شهر تهران هستند که نمونه بارز آن، توقف در پیاده رو است که جزء یکی از تخلفات زیاد در سطح شهر به حساب می آید.
وی افزود: توقف و تخلف پارک در پیاده رو حقوق شهروندی را مختل می کند و عابرین پیاده ، سالمندان و کودکان ، دانش آموزان جانبازان و معلولینی که از ویلچر استفاده می کنند واقعا در این خصوص با مشکل بر می شوند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این اطمینان خاطر را به مردم می دهیم که دیگر رانندگانی که در پیاده رو تردد و پارک می کردند و مردم مجبور بودند که از سطح سواره رو برای ترددهای خود عبور نمایند این تخلف را انجام ندهند و این تخلف را ریشه کن خواهیم کرد تا دیگر خودرویی در پیاده رو توقف، تردد و پارک نکند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت