نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

ورامین رسانه؛

دستگیری جست‌ و جو گران گنج در ورامین

تهران رسانه | جستجوگران گنج که با حفاری غیرمجاز به دنبال کشف اشیا عتیقه و تاریخی در ورامین بودند به دام قانون گرفتار شدند.

دستگیری جست‌ و جو گران گنج در ورامین

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ورامین از دستگیری جستجوگران گنج در یکی از محلات مرکزی این شهرستان خبر داد.

محمدرضا تاجیک در جمع خبرنگاران گفت: جستجو گران گنج که با حفاری غیرمجاز به دنبال کشف اشیا عتیقه و تاریخی بودند به دام قانون گرفتار شدند.

وی در تشریح این خبر افزود: به دنبال گزارشی مبنی فعالیت مشکوک و انجام حفاری غیر مجاز در حیاط منزلی مسکونی و قدیمی واقع در یکی از محلات مرکزی شهر ورامین، طی عملیاتی که توسط عوامل پرتلاش نیروی انتظامی انجام شد، ضمن شناسایی محل مورد نظر و حضور در منطقه، از حفاری غیرمجاز جلوگیری و عاملان این حفاری غیرمجاز دستگیر و به همراه سایر ابزارآلات حفاری کشف شده از جمله ۲ دستگاه فلزیاب و … به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

تاجیک گفت: پس از این عملیات، با همکاری نیروی یگان حفاظت، کارشناسان ارشد اداره کل میراث فرهنگی در محل مورد نظر حضور یافته و پس از بررسی‌های لازم، اقدام حفاران مذکور به عنوان حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اموال تاریخی تشخیص داده شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت