نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

ملارد رسانه؛

قابل توجه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در ملارد

تهران رسانه | حدود ۳۰۰ نفر در شهرستان ملارد در این طرح ثبت نام کرده اند که پس از جانمایی و تامین زمین، عملیات واگذاری آغاز خواهد شد.

قابل توجه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در ملارد

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل وزارت راه و شهرسازی درخصوص طرح نهضت ملی مسکن گفت: حدود ۳۰۰ نفر در شهرستان ملارد در این طرح ثبت نام کرده اند که پس از جانمایی و تامین زمین، عملیات واگذاری آغاز خواهد شد.

هادی عباسی معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی به اتفاق جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد، سهرابی معاون بنیاد مسکن کشور، مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان محلی از سایت مسکن مهر صفادشت بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این منطقه قرار گرفت.

براساس این گزارش،اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل واحدهای نیمه کاره و محوطه سازی روبنایی سایت مسکن مهر و اجرای سرانه های مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی و ... از مواردی بود که فرماندار ملارد با معاون وزیر راه و شهرسازی در میان گذاشت.

حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص این بازدید گفت: هرکدام از این واحدها دارای مشکلات خاص خود هستند.

وی ادامه داد: برخی از این واحدها دارای مشکل تامین اعتبار و برخی دیگر دارای دعاوی حقوقی هستند که تلاش خواهیم کرد تا پایان سال واحدهایی که نیاز به اعتبار دارند را تکمیل و تحویل متقاضیان نمائیم.

جنتی تصریح کرد: از امروز عملیات تکمیل واحدهای نیمه کاره را به صورت بلوک به بلوک با تامین اعتبار از معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی آغاز خواهیم کرد تا در سریعترین زمان ممکن تحویل مالکین نمائیم.

مدیر کل وزارت راه و شهرسازی در ادامه در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گفت: حدود ۳۰۰ نفر در شهرستان ملارد در این طرح ثبت نام کرده اند که امروز پس از جانمایی و تامین زمین، عملیات واگذاری آغاز خواهد شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت