نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

رباط کریم رسانه؛

پلمب ۶ آرایشگاه زنانه در رباط کریم و پرند

تهران رسانه | شش آرایشگاه به دلیل مداخله در امر پزشکی در شهرستان رباط کریم و شهر پرند پلمپ شدند.

پلمب ۶ آرایشگاه زنانه در رباط کریم و پرند

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان رباط‌کریم از پلمب شش آرایشگاه به دلیل مداخله در امر پزشکی در این شهرستان خبر داد.

سعید لغوی با اعلام هشدار به مراکز زیبایی که اقدام به خدمات پزشکی بدون داشتن مدرک و مجوز قانونی می‌کنند اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و سلامت عمومی با این مراکز به طور جدی برخورد خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت: اخیراً ضمن معرفی سه آرایشگاه زنانه در رباط‌کریم و سه آموزشگاه زیبایی غیر مجاز در پرند به دادگاه، از ادامه فعالیت آنها جلوگیری و پلمب شده اند.‌

لغوی با اشاره به بازدیدهای مستمر از آرایشگاه‌های زنانه در رباط‌کریم و پرند، افزود: برخی از آرایشگرها مهارت لازم را ندارند، مواردی داشتیم که متأسفانه منجر به بروز مشکلات پوستی در برخی از شهروندان شده به این علت که برخی از آرایشگران در امر پزشکی دخالت کرده و این از نظر قانونی جرم محسوب می‌شود.




نظر شما


نظرات

ایران اسلامی

به نام خدا فاز ۶ پرند بالاخص محله کیسون مشکلات فراوانی دارد تعدادنانوایی کم هست در زون ۴ و ۵ نانوایی ها نان را با قیمت بالاتر و کیفیت پایین تر به مردم می دهند و بهداشت نان هم رعایت نمی شود در ضمن وزن چانه نان علیرغم افزایش قیمت آن کاهش یافته هست.تخلفات آشکار و پنهان نانوایی ها در پرند بسیار بسیار زیاد هست و نظارت موثر و کارآمدی هم وجود ندارد.نظافت محله کیسون ضعیف هست بین زون ۴ و ۵ زباله زیاد جمع شده است و سبب بروز بیماری و حشرات شده است اما گوش شنوایی وجود ندارد.قیمت مایحتاج عمومی در شهر پرند بالا هست کنترل و نظارتی نیست.متاسفانه مدیریت خوب در این شهر وجود ندارد.


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت