نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

شنبه 1403/02/22

فخاری عنوان کرد؛

ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات در استان تهران

تهران رسانه | ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات به عنوان یک سامانه مرجع در استان تهران مورد تاکید استانداری قرار گرفت.

ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران با اشاره به ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات در استان گفت: باید یک نقطه برای تمرکز اطلاعات وجود داشته باشد که همه ما بتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم و به آن اعتماد کنیم.

علیرضا فخاری عصر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با تأکید بر توزیع عادلانه بودجه بر اساس نیازها، اظهار کرد: نیازسنجی و مسئولیت تقسیم بودجه هر استانی بر عهده شورای برنامه ریزی آن استان است، البته در این راستا نظرات نمایندگان مجلس، شوراهای اسلامی و مدیران بخش‌های مختلف اخذ می‌شود، اما در نهایت تصمیم گیر میزان و نحوه توزیع، اعضای شورای برنامه ریزی خواهند بود.

وی با اشاره به تنظیم برنامه هفتم توسعه، برنامه ریزی برای آینده را مستلزم تحلیل و بررسی عملکرد گذشته دانست و افزود: آنچه مهم است تحلیل اطلاعات و داده‌های موجود در موضوعات مختلف است.

استاندار تهران مرور هدف گذاری‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ادوار گذشته را برای هر مسئولی در هر حوزه‌ای که خدمت می‌کند امری ضروری دانست و گفت: باید بدانیم از اهداف خود چه مقدار فاصله گرفتیم، یا چه مقدار به اهداف نزدیک شدیم، عوامل باز دارنده و پیش برنده را شناسایی کرده و برای برنامه ریزی آینده سازمان خود به کار ببریم.

فخاری در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از اداراتی که در حوزه مسئولیت اجتماعی، اقدامات مفید و مثمر ثمری را برای استان انجام داده اند، از مدیران این دستگاه‌ها خواست تا اقدامات خود را جهت الگو برداری سایر دستگاه‌ها و خلق ایده‌های جدیدتر منتشر کنند.

وی بر ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات به عنوان یک سامانه مرجع در استان تاکید کرد و با بیان اینکه باید یک نقطه برای تمرکز اطلاعات وجود داشته باشد که همه ما بتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم و به آن اعتماد کنیم، عنوان کرد: ما همه ظرفیت خود را برای ایجاد این سامانه به کار می‌بریم و پذیرای پیشنهادات ادارات و دستگاه‌ها در این زمینه خواهیم بود، اگر مانع یا مشکلی نیز در این مسیر وجود داشته باشد یا نیازمند هزینه باشد در راستای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

استاندار تهران تسریع در انجام امورات اداری، صدور مجوزها، دسترسی سریع به اطلاعات در حوزه‌های مختلف را از مزایای این سامانه عنوان کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت