نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

محیط زیست رسانه؛

برخورد با شکارچیان غیرمجاز در ملارد و اسلامشهر

تهران رسانه | شکارچی غیرمجاز در ملارد دستگیر و ادوات شکار از شکارچیان غیرمجاز در شهرستان اسلامشهر کشف و ضبط شد.

برخورد با شکارچیان غیرمجاز در ملارد و اسلامشهر

به گزارش تهران رسانه ؛ روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران از دستگیری شکارچی غیرمجاز در ملارد و کشف و ضبط ادوات شکار از شکارچیان غیرمجاز در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از دستگیری شکارچی غیر مجاز وکشف و ضبط سلاح شکاری وی خبر داد و گفت: طی گشت و نظارت حوزه استحفاظی شهرستان به منظور جلوگیری از تخلفات زیست محیطی و شکار و صید، ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در حوالی روستای حصارک غفاری بعد از مشاهده یک نفر شکارچی غیر مجاز نسبت به دستگیری وی اقدام کردند و دراین راستا یک قبضه سلاح شکاری کشف وضبط شد.

مهناز مدیریان با اشاره به اینکه فرد متخلف اقدام به شکارغیر مجاز یک فاخته کرده بود، اظهارداشت: ضمن صورتجلسه موضوع ازطریق مراجع قضایی درحال پیگیری است.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده چنین مواردی موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد با شماره تماس ۶۵۴۲۱۲۶۰ اطلاع دهند.

کشف و ضبط ادوات شکار از شکارچیان غیر مجاز در اسلامشهر

براساس این گزارش، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر از کشف و ضبط ادوات شکار از شکارچیان غیر مجاز پرندگان در گشت و پایش ماموران اجرایی این اداره خبر داد.

حمیده خدنگی با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر حین گشت و کنترل منطقه واوان با شنیدن صدای چندین تیر متوجه حضور افراد متخلف در حال شکار غیر مجاز پرندگان شدند.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر مراجعه و ضمن جلوگیری از ادامه فعالیت متخلفان، چند قطعه لاشه پرنده به همراه ادوات شکار را از متخلفان کشف و ضبط کردند.

خدنگی با اشاره به تشدید گشت و پایش در شهرستان و برخورد قانونی با متخلفان، خاطرنشان کرد: چندین مورد پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و موضوع در مراجع قضایی درحال پیگیری است.

مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران با مجموع تعداد ۱۳ منطقه شامل سه پارک ملی، چهار منطقه حفاظت شده، سه اثر طبیعی ملی و سه منطقه شکار ممنوع به مساحت کلی ۶۵۵ هزار و ۸۹ هکتار است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت