نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

قرچک رسانه؛

اتباع بیگانه با لباس متکدیان در قرچک

تهران رسانه | بیشتر متکدیان قرچک از اتباع بیگانه هستند.

اتباع بیگانه با لباس متکدیان در قرچک

به گزارش تهران رسانه ؛ شهردار قرچک با اشاره به جمع آوری متکدیان از سطح شهر گفت: بیشتر متکدیان قرچک از اتباع بیگانه هستند.

محسن خرمی شریف در جمع خبرنگاران از جمع آوری ۲۰ نفر در قالب طرح جمع آوری متکدی از سطح شهر قرچک خبر داد و گفت: بیشتر این افراد را آقایان تشکیل داده و از اتباع بیگانه هستند.

خرمی شریف با بیان اینکه این طرح در قالب گشت اجتماعی و با همکاری بهزیستی و نیروی انتظامی به اجرا در آمد، اظهار کرد: گشت اجتماعی به صورت هفتگی در سطح شهر فعال شد تا متکدیان و افرادی که بی سرپناه هستند را جمع آوری کرده و تحویل خانواده‌ها و مراکز نگهداری کند.

وی با اشاره به ساماندهی متکدیان، افزود: در این طرح که صبح امروز به اجرا درآمد ۲۰ نفر از متکدیان که برخی از آنها کودک بودند، جمع آوری و به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند و افرادی که بی بضاعت بودند توسط اداره بهزیستی و کمیته امداد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

شهردار قرچک خاطر نشان کرد: متکدیانی که از شهرهای دیگر آمده بودند با تعهد به اینکه دیگر به قرچک بازنگردند به شهر خود انتقال داده شدند. خرمی شریف گفت: مهمترین وظیفه این گشت اجتماعی پایش معضلات اجتماعی به ویژه تکدی گری است که توسط شهرداری، نیروی انتظامی و اداره بهزیستی به وضعیت زندگی، محل زندگی این گونه افراد را بررسی می‌کنند.

وی افزود: امسال نیز جمع‌آوری متکدیان بیش از سال قبل دنبال خواهد شد و بنای ما بر این است که در سال جاری تمام متکدیان سطح شهر جمع‌آوری و ساماندهی شوند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت