نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

شنبه 1403/02/22

به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

همایش پیاده‌روی اسکیت سواران در دماوند

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی همایش پیاده روی اسکیت‌سواران از میدان معلم تا اداره تربیت‌بدنی شهرستان دماوند صورت گرفت.

همایش پیاده‌روی اسکیت سواران در دماوند

به گزارش تهران رسانه ؛ رضا مقدم در حاشیه همایش امروز اظهار داشت: ضمن تبریک هفته گرامی‌داشت تربیت بدنی با شعار چهل سال ورزش چهل سال افتخار، امسال به مناسبت هفته تربیت بدنی چهل برنامه ورزشی را برگزار کردیم که مهم‌ترین آن‌ها مسابقات اسکیت، کاراته، فوتبال و همایش‌هایی در سطح شهرستان بود و این هفته، هفته پرباری برای جامعه ورزش بوده و امیدواریم با ارایه این برنامه‌ها بتوانیم سلامتی را به جامعه هدیه کنیم.

وی افزود: امسال برنامه‌های خوبی انجام شد و برنامه همایش پیاده‌روی اسکیت به مناسبت تقدیر از کارکنان تربیت بدنی به مناسبت هفته ورزش انجام شد.

همچنین رئیس هیات اسکیت شهرستان دماوند اظهارکرد: هیات اسکیت در دماوند به مدت ۱۲ سال است که فعالیت می‌کند و مدت پنج سال است منسجم شده و در شرق استان تهران و شهرستان دماوند فعالیت می‌کند.

الهه سادات سعید بسطامی افزود: این هیات در شهرستان‌ دماوند، در شهرهای دماوند، آبسرد، کیلان و رودهن فعالیت دارد و تمامی بخش‌های اسکیت را شامل ‌می‌شود و همچنین در سطح کشوری فعالیت داریم و از بین اسکیت سوران منطقه برای مسابقات کشوری انتخاب شده‌اند.

بسطامی ادامه داد: امید می‌رود همایش امروز در شکوفایی ورزشکاران این رشته در شهرستان تاثیر داشته باشد و سبب حضور بیشتری از ورزشکاران را در سطح کشور فراهم آورد.

وی افزود: پارسا یعقوبی هفته پیش طلای کشوری را گرفته و سید‌امیر محمدحسینی راه یافته مرحله نهایی انتخابی استان هستند.

الهه سادات سعید بسطامی افزود: در برنامه امروز جمعیتی بالغ بر ۶۰ نفر حضور داشته‌اند و همچنین از حضور خانواده‌ها تشکر می‌کنم که با حضورشان به ما دلگرمی دادند.

بسطامی ادامه داد: اداره تربیت بدنی، نیروی انتظامی به ما در این برنامه کمک کرده‌اند ولی ما از هلال احمر و اورژانس بخاطر عدم حضور آن‌ها در همایش گلایه‌مند هستیم چرا که در این برنامه دعوت شده بودند اما شرکت نکردند.

همچنین وی ادامه داد: همکاری ورزشکاران هیات اسکیت در حضور در این همایش عالی بوده اما جامعه اسکیت محدود به همین تعداد نیستند و بالغ بر دویست تن عضو دارد، همچنین هیات اسکیت، بیشترین تعداد بیمه شدگان را در شهرستان دماوند داشته و بیشترین تعداد بازیکن را داریم.

بسطامی افزود: ۱۵، ۱۶ و۱۷ آذر مسابقات جهانی مارشال کات است که ایران میزبانی آن را برعهده گرفته که در کرج یا تهران برگزار می‌شود و ورزشکاران دماوند به احتمال دماوند ۹۹ درصد حضور دارند و از خیلی کشور ها شرکت می‌کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت