نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

حوادث رسانه؛

مرگ مادر به همراه ۲ فرزندش در تهرانپارس

تهران رسانه | در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه و در یک واحد ۵۵ متری زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند با وضعیت بدون علایم حیاتی مادر ۳۱ ساله به همراه دختر ۹ ساله و پسر ۶ ساله اش مواجه شدند.

مرگ مادر به همراه ۲ فرزندش در تهرانپارس

به گزارش تهران رسانه ؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گاز گرفتگی و مرگ مادر ۳۱ ساله به همراه ۲ فرزندش در تهرانپارس خبر داد.

سید جلال ملکی روز جمعه به خبرنگار گفت: ساعت ۱۲:۳۹ امروز حادثه گاز گرفتگی در خیابان احسان تهرانپارس به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه و در یک واحد ۵۵ متری حادثه گاز گرفتگی روی داده بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند با وضعیت بدون علایم حیاتی مادر ۳۱ ساله به همراه دختر ۹ ساله و پسر ۶ ساله اش مواجه شدند.

ملکی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند درب این واحد مسکونی توسط پدر خانواده و همسایگان باز شده بود اما بخاری و اجاق گاز واحد همچنان روشن بود.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه علت مرگ این سه نفر انتشار گاز منواکسیدکربن است که البته بررسی دقیق‌تر در حال انجام است.

ملکی یادآور شد: با شروع فصل سرما حوادث انتشار گاز منواکسید کربن افزایش پیدا می‌کند که یکی از علت‌های اصلی آن نقص در سیستم بخاری و سایر وسایل گرمایشی است که از شهروندان درخواست داریم در نصب این وسایل از افراد متخصص استفاده کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت