نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

فخاری خبر داد؛

جمع آوری معتادان متجاهر از سطح استان تهران

تهران رسانه | ۱۳ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شد و این افراد در چندین اردوگاه اسکان پیدا کردند و در مرحله بازپروری قرار دارند.

جمع آوری معتادان متجاهر از سطح استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران از جمع آوری ۱۳ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر از سطح استان خبر داد و گفت: این افراد در چندین اردوگاه اسکان پیدا کردند و در مرحله بازپروری قرار دارند.

علیرضا فخاری در بازدید از نمایشگاه مواد مخدر در جمع خبرنگاران با مثبت ارزیابی کردن چنین نمایشگاه‌هایی اظهار کرد: این نمایشگاه با محتوای آموزنده در حوزه‌های پیشگیری از اعتیاد و راهکارهای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و ترویج مسئولیت اجتماعی با حضور دانش آموزان و دانشجویان قابل توجه بود.

وی در خصوص معتادین متجاهر افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های ارشادی کمک می‌کند تا فرهنگ‌سازی مناسب جهت شناخت محیطی، جامعه هدف و نظام برنامه‌ریزی برای جلوگیری از اعتیاد صورت گیرد.

استاندار تهران عنوان کرد: در جلسات حوزه اجتماعی موضوع معتادین متجاهر مورد بررسی قرار می‌گیرد و از طرفی برای جمع آوری این افراد برنامه‌ریزی کلان صورت پذیرفته و ظرفیت‌های خوبی برای نگهداری ایجاد و بخش عمده‌ای از معتادین متجاهر در سطح استان جمع آوری شده و در چندین اردوگاه اسکان پیدا کردند و در مرحله بازپروری قرار دارند.

فخاری گفت: مهم‌ترین رکن در مورد معتادین متجاهر چگونگی بازگرداندن آن‌ها به جامعه است و چرخه بعد از ترک، بازپروری، نقش آن‌ها در خانواده، جامعه و بازار کار و به ویژه مباحث روانشناختی باید مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه فراجا، سپاه و شهرداری سه سازمانی هستند که اقدامات مؤثری را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند، افزود: ظرفیت‌های خالی برای نگهداری معتادین داریم که در دوره‌های ۶ تا یک ساله نگهداری می‌شوند و حتی در اردوگاه شهید زیادیان پیشنهاد نگهداری دو ساله داده شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت