نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

آگهی رسانه؛

بهشت گمشده تهران کجاست؟ تهراندشت منطقه ای ییلاقی در غرب تهران

تهران رسانه | تهراندشت در فاصله ۱۰ کیلومتری کرج و ۳۰ کیلومتری تهران قرار دارد.با ما همراه باشید تا با بهشت گمشده تهران بیشتر آشنا شوید.

بهشت گمشده تهران کجاست؟ تهراندشت منطقه ای ییلاقی در غرب تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ تهراندشت، منطقه ای ییلاقی در غرب تهران و در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ کرج است، یکی از زیباترین و محبوب ترین مناطق اطراف پایتخت است ، همچنین خرید ویلا در تهراندشت می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. این منطقه به دلیل آب و هوای مطبوع و معتدل، طبیعت بکر و سرسبز، و امکانات رفاهی مناسب، به عنوان "بهشت گمشده تهران" و البته کرج شناخته می شود.

تهراندشت کجاست؟

تهراندشت در فاصله ۱۰ کیلومتری کرج و ۳۰ کیلومتری تهران قرار دارد. این منطقه از شمال به کوه های البرز، از جنوب به جاده کرج-قزوین، از شرق به روستای سعیدآباد و از غرب به روستای اسماعیل آباد محدود می شود.

چرا به تهراندشت بهشت گمشده می گویند؟

تهراندشت به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، به عنوان "بهشت گمشده کرج" شناخته می شود. این ویژگی ها عبارتند از:

آب و هوای مطبوع: تهراندشت به دلیل قرار گرفتن در دامنه های کوه های البرز، دارای آب و هوای معتدل و مطبوع است. این منطقه در تابستان ها خنک و دلپذیر و در زمستان ها سرد و برفی است.
طبیعت بکر و سرسبز: تهراندشت دارای طبیعت بکر و سرسبزی است. این منطقه پوشیده از جنگل های انبوه، باغ های میوه، و مراتع سرسبز است.
امکانات رفاهی مناسب: تهراندشت دارای امکانات رفاهی مناسب برای زندگی و تفریح است. این منطقه دارای مراکز خرید، رستوران ها، کافی شاپ ها، و مراکز تفریحی متعددی است.

ویلا در اطراف تهران

تهران، پایتخت ایران، شهری شلوغ و پرجمعیت است. به همین دلیل، بسیاری از مردم تهران به دنبال فرصت هایی برای فرار از شلوغی و آلودگی هوا هستند. یکی از راه های این کار، خرید ویلا اطراف تهران و یا اجاره ویلا یا باغ در مناطق ویلایی و ییلاقی نزدیک تهران است که همواره بتوان از آن استفاده کرد و به آن سر زد. این تصمیم علاوه بر تفریح یک سرمایه گذاری عالی محسوب می شود.

در اینجا برخی از محبوب ترین مناطق ویلایی و ییلاقی اطراف تهران آورده شده است:

کردان معروف ترین منطقه ویلایی در تهران و کرج

کردان یکی از محبوب ترین مناطق ویلایی اطراف تهران است. این منطقه در شمال غربی تهران و در نزدیکی کرج واقع شده است. کردان به دلیل آب و هوای مطبوع، طبیعت بکر و سرسبز، و امکانات رفاهی مناسب، از محبوبیت زیادی برخوردار است.

لواسان لوکس ترین منطقه ویلایی در تهران

لواسان یکی دیگر از مناطق ویلایی محبوب اطراف تهران است. این منطقه در شمال شرقی تهران واقع شده است. لواسان به دلیل آب و هوای مطبوع، طبیعت زیبا، و نزدیکی به شهر تهران، از محبوبیت زیادی برخوردار است ، از ویژگی خاص لواسان می توان به سرسبزی و لوکس بودن آن و نیز قرار گیری در خود استان تهران اشاره کرد ، اما قیمت های آن بسیار گران تر از بهشت گمشده تهران است .

شهریار، منطقه ویلایی نزدیک به تهران

شهریار یکی از مناطق ویلایی ارزان قیمت اطراف تهران است. این منطقه در جنوب غربی تهران واقع شده است. شهریار به دلیل آب و هوای مطبوع، طبیعت سرسبز، و نزدیکی به تهران، از محبوبیت زیادی برخوردار است. اما به نسبت بهشت گمشده از سرسبزی کمتر و اب کمتری برخوردار است.

ساخت و ساز در شهریار تهران به شدت کنترل می شود.

طالقان، منطقه ویلایی اطراف تهران

طالقان یکی از مناطق ویلایی کوهستانی اطراف تهران است البته طالقان فاصله نسبتا زیادی با تهران دارد اما همواره مورد توجه پاییتخت نشینان بوده است. این منطقه در شمال غربی تهران واقع شده است. طالقان به دلیل آب و هوای خنک و کوهستانی، طبیعت زیبا، و نزدیکی به تهران، از محبوبیت زیادی برخوردار است.

تهراندشت برندترین منطقه ویلایی در غرب تهران

تهراندشت یکی از بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا است. این منطقه دارای ویلاهای متنوعی با قیمت های مختلف است. ویلاهای تهراندشت معمولاً دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند استخر، سونا، جکوزی، و فضای سبز هستند. قیمت مناسب ، فراوانی آب ، سرسبزی و فرهنگ متناسب با تهرانی ها از ویژگی های تهراندشت و بهشت گمشده تهران است.

سرخاب بهترین روستای تهراندشت است که به نگین ساوجبلاغ معروف است یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا در این منطقه است. این روستا دارای طبیعت بکر و سرسبزی است و از امکانات رفاهی مناسبی نیز برخوردار است .

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ویلا ها و قیمت ها در سرخاب مشاهده کنید : خرید ویلا در سرخاب

اینها تنها برخی از محبوب ترین مناطق ویلایی و ییلاقی اطراف تهران هستند. با توجه به بودجه و نیاز خود، می توانید منطقه مناسب را انتخاب کنید.

خدمات مشاوران املاک ویلا رز در تهراندشت

مشاوران املاک ویلا رز با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش ویلا و باغ در تهراندشت، می توانند شما را در انتخاب و خرید ویلا در این منطقه یاری کنند. مشاوران ویلا رز اطلاعات کاملی در مورد ویلاهای موجود در تهراندشت دارند و می توانند بهترین گزینه را با توجه به بودجه و نیاز شما به شما معرفی کنند. برای مشاهده ویلاها به سایت ویلا رز به آدرس VillaRoz.ir بروید و یا با شماره 09129212308 تماس بگیرید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت