نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

مومنی اظهار کرد؛

شناسایی ۴۴۸ نقطه پرتصادف در تهران

تهران رسانه | از ابتدای سال ۴۴۸ نقطه پرتصادف در شهر تهران شناسایی شده است که حدود نیمی از آنها برطرف و رفع نقص شده است.

شناسایی ۴۴۸ نقطه پرتصادف در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای سال ۴۴۸ نقطه پرتصادف را در شهر تهران شناسایی کردیم و به مجموعه همکاران در شهرداری تهران جهت رفع نقص اعلام کردیم که حدود نیمی از آنها برطرف و رفع نقص شده است.

سرهنگ احسان مومنی درخصوص نقاط حادثه خیز تهران و رفع نقص آنها گفت: یکی از راهکارهای مهم در بحث اجرای صحیح و اصولی طرح ۲۰ در شهر تهران مهندسی ترافیک و راه است که شناسایی نقاط حادثه خیز و پرتصادف می تواند تصادفات را کاهش دهد.

وی افزود: از ابتدای سال ۴۴۸ نقطه پرتصادف را در شهر تهران شناسایی کردیم و به مجموعه همکاران در شهرداری تهران جهت رفع نقص اعلام کردیم که حدود نیمی از آنها برطرف و رفع نقص شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: بر اساس تصادفاتی که در این چند وقت داشتیم چند نقطه دیگر از نقاط حادثه ساز را شناسایی و آنها را اولویت بندی کرده و آن نقاطی که با اقدامات زود بازده و کم هزینه می‌تواند سریع‌تر نتیجه دهد را به شهرداری اعلام کردیم تا این نقاط را رفع نقص کنند.

سرهنگ مومنی افزود: آشکارسازی زیر پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح جزو برنامه های پلیس راهور تهران بزرگ است و خیلی از جاها می‌توانیم با آشکارسازی و اقدامی مانند نصب برچسب های شبرنگ زیرپلها و تیرهای چراغ برق، نصب تابلوها و بنرها و یا با افزایش تابلوهای خطر، ایجاد آبشار نور و ال ای دی و آشکارسازی جناغی ها و نصب دوربین های ثبت تخلف در این محل ها و دیگر معابر از حوادث ترافیکی بکاهیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت