نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

شنبه 1403/02/15

فریبا مرادپور؛

بیانیه یک کاندیدای عدم احراز شده انتخابات مجلس

تهران رسانه | با عنایت به نگاه متفاوت این دوره شورای نگهبان در بررسی عادلانه و مبتنی بر حقیقت هیئت های نظارت، در فرصت تعریف شده مراتب پیگیری و بدون هیچگونه مشکلی از سوی بنده تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

بیانیه یک کاندیدای عدم احراز شده انتخابات مجلس

مردم شریف و بزرگوار شهرستان های رباط کریم و بهارستان؛ ضمن عرض تسلیت شهادت هموطنان عزیزمان در کرمان و دیار سردار شهید محبوب دلها، و همزمان با این واقعه تأسف بار که اعلام مرحله نخست صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی صورت گرفته، قبل از هر چیز بر خود میدانم صادقانه از تلاشهای شبانه روزی صالحانه و امینانه ی هیئت های محترم اجرایی و نظارت شهرستان و استان که موشکافانه و عادلانه کمر همت بر ترمیم باورهای مردم بستند تشکر و قدردانی نموده و ضمن احترام به اعلام عدم احراز صلاحیت اینجانب از سوی هیئت محترم مرکزی نظارت بر انتخابات، که علی رغم کسب تمام تأییدیه های مراجع محترم پنجگانه، اجرایی، نظارت شهرستان و نظارت استان صورت گرفته، قطعا" این مسئله در جهت رفع نقص و یا ابهام در مورد یا مواردی است که با هدف اقامه رسالت بزرگ شورای محترم نگهبان و حساسیت خاص در این عرصه خطیر و در این دوره می باشد، که جای امیدواری برای شکل گیری مجلسی مرکب از افرادی پالایش شده دارد و ان شاءالله با عنایت به نگاه متفاوت این دوره شورای نگهبان در بررسی عادلانه و مبتنی بر حقیقت هیئت های نظارت و ایجاد فرصت ارائه مستندات و توضیحات لازم، در فرصت تعریف شده این مراتب پیگیری و بدون هیچگونه مشکلی از سوی بنده تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

لذا شایسته است از ابراز لطف و مرحمت خیل کثیر شما اقشار مختلف مردم اعم از خاص و عام، و اقبالی که نسبت به این خواهر کوچکتان داشته و حقیر را شرمسار محبت خود فرموده اید، خالصانه سپاسگزار و شاکر باشم.

امیدوارم هر آنچه در پیش روی همه ما قرار دارد در مسیر رضایت حق تعالی ، عزت و تعالی مادی و معنوی شما مردم فهیم، و استحکام هر چه بیشتر پایه های نظام شکوهمند اسلامیمان باشد.


فریبا مرادپور
شانزدهم دی ماه ۱۴۰۲




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت