چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

غرفه سازی یسنا

تهران رسانه | شرکت غرفه سازی یسنا دارای گرید A غرفه سازی از شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و همچنین عضو رسمی انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان تهران می باشد که در آبان ماه 1378 در تهران با هدف غرفه سازی نمایشگاهی تاسیس گردید.

غرفه سازی یسنا

شرکت غرفه سازی یسنا دارای گرید A غرفه سازی از شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و همچنین عضو رسمی انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان تهران می باشد که در آبان ماه 1378 در تهران با هدف غرفه سازی نمایشگاهی تاسیس گردید که پروژه های دکوراسیون اداری و جمع آوری یک مجموعه کارآمد را به انجام رساند. این واحد خدماتی طی سالیان متمادی از کارهای هنری و اجرایی خود به سمت خدمات مشاوره ای بزرگتر از جمله ساخت تاسیسات نمایشگاهی (ساخت غرفه)، برگزاری همایش و ایجاد نمایشگاه در مجاورت آن ها، دکوراسیون اداری و تجاری حرکت کرده است و با تلاش زیاد و مستمر، پس از چند سال توانست شهرت و مهارت خوبی به دست آورد. طراحی غرفه یسنا ایده راه اندازی هلدینگ و سپس ارائه خدمات معماری، ساختمانی و نمایشگاهی را ارائه کرد و در طول فعالیت حرفه ای خود نیز افق وسیع تری را در آینده متصور شد و با کادری مجرب و آموزش دیده به کار خود ادامه داد که اکنون به دنبال دستیابی به پیشرفت گسترده تر و آینده ای روشن تر است.

1681889453.jpg

خدمات اصلی ما در شرکت غرفه سازی یسنا بر مشاوره، برگزاری کنفرانس ها و سمینارهای شرکتی، ساخت غرفه های نمایشگاهی و غرفه سازی نمایشگاهی و مدیریت کلی رویدادهای سازمانی در زمینه های مختلف متمرکز است.

دستاورد های شرکت غرفه سازی یسنا

غرفه سازی لاکچری

ما اینجا هستیم تا تصویری منحصر به فرد از کسب و کار شما ایجاد کرده و برند شما را به شکلی خاص ارائه کنیم. ما با استفاده از تخصص خود به عنوان غرفه ساز نمایشگاهی، ثابت کرده ایم که مطمئن ترین و موفق ترین در زمینه ساخت غرفه نمایشگاهی هستیم.

غرفه های نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاه های تجاری ما برای شرکت ها طراحی شده است تا با نمایش ایدئولوژی های برند خود از طریق غرفه های نمایشگاه تجاری بهترین عملکرد را داشته باشند. راه حل های ما بر اساس ترکیبی از تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل مصرف کننده برای ساخت غرفه های جذاب طراحی شده اند.

خدمات نمایشگاهی

ما به عنوان تیمی اختصاصی از کارشناسان نمایشگاهی که به ارتقای تصویر برند شما اختصاص یافته اند، نمایشگاه ها را با هدف افزایش شبکه نمایشگاه های تجاری شما مفهوم سازی می کنیم. ما در تلاش هستیم تا شما را با نمایشگاهی توانمند کنیم که منعکس کننده تخصص تجاری و وعده محصول شما باشد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

شفافیت شیشه باعث افزایش فضا و در عین حال زیبایی محیط می شود و این دو ویژگی سالهاست که دلیل اصلی استفاده از شیشه به عنوان یکی از اجزای اصلی معماری و دکوراسیون اداری و داخلی بوده است.چالش های پیشرو در استفاده از شیشه برای دکوراسیون اداری و داخلی مانند انتقال صدا، محدودیت های کاربردی در محیط های کاری، مانعی بر سر راه استفاده گسترده از این محصول در محیط های اداری بوده است. همچنین ابرسازمان ها سعی می کنند دکور اداری خود را به گونه ای طراحی کنند که محیط کارشان نشان دهنده فرهنگ و دیدگاه سازمانی آنها باشد. در یسنا با اولویت حل این چالش ها، پارتیشن شیشه ای طرح ایتالیایی برای تزیین محیط های اداری تولید کردیم.

پارتیشن اداری

استفاده از پارتیشن علاوه بر زیبایی ظاهری و کمک به نظم بخشیدن به فضای اداری شما، باید نیازهای دیگری مانند عایق صدا، قابلیت پوشش زیرساخت ها، قابلیت جابجایی و تعویض سریع و ویژگی هایی از این قبیل را برطرف کند.

محیط کار شما باید با نیازهای شما مطابقت داشته و سازگار باشد و همچنان در راحتی و جذابیت کارگران نقش داشته باشد. با توجه به اینکه افراد بخش زیادی از زمان خود را در محیط کار می گذرانند و محیط نامناسب چه از نظر زیبایی و چه از لحاظ عملکردی می تواند باعث کاهش بهره وری کارکنان شود و در نتیجه سازمان ها در سراسر دنیا توجه ویژه ای به چیدمان می کنند.

دکوراسیون اداری مجلل

با توجه به اینکه کارکنان سازمان زمان زیادی را در محل کار خود می گذرانند و محیط نامناسب می تواند بهره وری کارکنان و در نهایت عملکرد سازمان را کاهش دهد، در سال های اخیر سازمان های بزرگ و حتی کوچک توجه ویژه ای به چیدمان دارند. یکی از عناصر اصلی در چیدمان فضای اداری و تقسیم بندی فضا، پارتیشن است.

طراحان و مهندسان یسنا با بررسی نیازهای موجود در صنعت یراق آلات اداری و با استفاده از دانش و فناوری های روز، پارتیشن هایی را برای رفع این نیازها تهیه کرده اند. پارتیشن های یسنا با تکیه بر سیستم مدولار خود برای انواع فضاها قابل اجرا و پیاده سازی می باشد.

1681889633.jpg

دکوراسیون اداری کلاسیک

فضای کسب و کار خود را به سبک کلاسیک چیدمان کنید!

دکوراسیون و طراحی داخلی است که با کارایی و درهم تنیدگی با دنیای مد در هر زمان، با ایجاد نگرش متفاوت در افراد، منجر به بروز سبک های مختلف در دکوراسیون داخلی به ویژه دکوراسیون اداری شده است. سبک هایی مانند دکور اداری کلاسیک، مدرن و ... که در کنار ویژگی های منحصر به فرد پیاده سازی شده اند تا محیط کاری ایده آل ایجاد کنند.زیرا جدا از آرامش و آسایشی که در داخل خانه به آن نیاز داریم، همه ما دوست داریم ساعات کاری خود را در محیطی بدون تنش و سر و صدا بگذرانیم. آرامشی که به کمک انتخاب بهترین سبک دکوراسیون اداری و چیدمان لوازم متناسب با روند کار ایجاد می شود.

اینجاست که اهمیت دکوراسیون اداری کلاسیک آشکار می شود. نوعی سبک متداول در دکوراسیون اداری که با نمایش مبلمان کلاسیک، طرح ها و نقوش خاص آن سبک و ... حس قدرت و عظمت را به همراه دارد که به نوعی برای جلب اعتماد کارمندان و دستیابی به پیشرفت های بی نظیر در این امر ضروری است.

مبلمان اداری

مبلمان اداری به کلیه تجهیزات و عناصری گفته می شود که در فضای اداری با هدف تسهیل در کار استفاده می شود. در عمل مبلمان اداری شامل چندین عنصر اصلی از جمله میز و صندلی و پارتیشن می باشد. مبلمان به دفتر شما شکل و ساختار می دهد و روند انجام کارها را بهبود می بخشد. اما نقش مبلمان بیش از یک ابزار برای انجام کارهای اداری است.

هیچ چیز مهمتر از کیفیت نیست. مبلمان اداری یکی از آن مواردی است که باید از همان روز اول سال ها خوب و با کیفیت کار کند.در نتیجه هنگام انتخاب، اولین نکته مهم کیفیت است. بنابراین شما به دنبال مبلمانی هستید که از نظر مصالح و نقاط اتصال از استحکام کافی برخوردار باشد. در ضمن طراحی آن باید به گونه ای باشد که در مدت زمان کوتاهی نیازی به تغییر آن نداشته باشید.

1681891869.jpg

غرفه سازی در تهران

اگر اطلاعات کاملی در مورد غرفه نمایشگاهی می خواهید، به دنبال بهترین غرفه ساز و لیست شرکت های غرفه سازی گرید a هستید، رزومه شرکت غرفه سازی و قیمت غرفه هم باید برای شما مهم باشد. همچنین اگر ساخت و ساز برای شما تعیین کننده است، باید در بین غرفه سازان برتر جستجو کنید و به دنبال همکاری با افراد غیر حرفه ای و غیر شرکتی نبوده و از آن اجتناب کنید. یک شرکت غرفه سازی نمایشگاهی با مجوز ساخت غرفه (گرید غرفه سازی) باید راه حل های مختلفی را در معرض دید مخاطبان و مشتریان خود قرار دهد که از آن جمله می توان به ساخت غرفه های مخصوص، غرفه سازی معمولی، ساخت غرفه ارزان و... اشاره کرد. همه این موارد را ما در شرکت غرفه سازی یسنا با قیمت مناسب به شما ارائه می دهیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت